جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 54756

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک

آموزش ثبت نام پروانه کسب از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیک

این مقاله، راهنمای آموزش نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک یا همان ای نماد، به نشانی https://reg.enamad.ir است. برای ثبت انواع کسب و کار در کشور، لازم است جهت دریافت پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک ثبت نام نمایید. با استفاده از راهنمای تصویری که در این صفحه مشاهده می کنید، می توانید به سادگی مراحل ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد الکترونیک را انجام دهید.


راهنمای ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک

برای ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک، به نشانیreg.enamad.ir می توانید به ترتیب زیر اقدام کنید. اگر در انجام هر یک از مراحل ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک، با سوال یا ابهام روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از طریق شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه، با سامانه مشاور تلفنی تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای انجام مراحل ثبت نام اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی هستند. برای ورود به سایت نماد اعتماد الکترونیک می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:


ورود به سایت 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 1

به اطلاع می رساند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای تسهیل مراحل شروع به کار کسب وکار اینترنتی، امکان اخذ درگاه پرداخت را برای دامنه های دارای نماد از طریق سامانه نماد تجارت الکترونیکی فراهم کرده است. چنانچه دامنه شما پیش از این نماد تجارت الکترونیکی خود را دریافت نموده است می توانید با مراجعه به منوی کسب و کار، زیر منوی مدیریت کسب و کار، دکمه درگاه پرداخت را کلیک نموده و برای دریافت درگاه پرداخت اقدام نمایید.
مرحله اول: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 2

برای ورود به پنل کاربری خود در سایت نماد اعتماد الکترونیک، دو روش وجود دارد:

روش اول: نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، اگر برای اولین بار قصد ورود به این سامانه را دارید، می توانید روی عبارت “ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید.

روش دوم: از طریق کلیک روی دکمه “ورود از طریق دولت من” می توانید به راحتی از طریق وارد کردن شماره موبایل که به نام خودتان است، وارد سامانه دولت من شوید و از طریق این سامانه بدون رمز عبور و نام کاربری، وارد سامانه نماد اعتماد الکترونیک شوید.به این ترتیب مطابق تصویر زیر، وارد درگاه دولت می شوید، رمز یک بار مصرف به شماره موبایلی که وارد کرده اید، پیامک می شود.

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 3


رمز یک بار مصرف دریافتی را در کادر مربوط وارد کنید:
نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 4


مرحله 2: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 5



بعد از ورود به سایت درگاه دولت، از قسمت بالای صفحه کلمه “نماد” را جستجو کنید.


مرحله 3: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 6


بعد از جستجوی کلمه “نماد” در نتایج جستجو، لینک ورود به سامانه نماد اعتماد الکترونیک را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.



مرحله 4: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 7



روی دکمه ورد به سامانه کلیک کنید تا بتوانید بدون نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه نماد اعتماد الکترونیک یا همان سایت ای نماد، شوید.


مرحله 5: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 8


در این مرحله می توانید کسب و کار خود را ثبت کنید اما اگر قبلا مراحل احراز هویت را انجام نداده باشید، در این مرحله امکان ادامه ثبت کسب و کار را نخواهید داشت و لازم است در سامانه درگاه دولت، احراز هویت خود را تکمیل کنید.



مرحله 6: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 9

برای احراز هویت می توانید از سمت راست صفحه گزینه های “تکمیل اطلاعات”  =>  “تکمیل فرم اطلاعات” کلیک کنید.



مرحله 7: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 10

در این مرحله برای احراز هویت لازم است مجددا به سایت “درگاه دولت” یا همان “دولت من”، باز گردیدو بنابراین روی دکمه ورود از طریق دولت من کلیک کنید.

مرحله 8: 

نحوه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک 11


روی پروفایل احراز هویت در گوشه سمت راست، کلیک کنید. تا بتوانید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. برای احراز هویت نیاز به شماره سریال پشت کارت ملی دارید. بعد از وارد کردن سریال کد ملی، لازم است برای عکس گرفتن آماده شوید، اگر با گوشی موبایل یا لپ تاپ ثبت نام می کنید، به سایت اجازه دهید تا از دوربین دستگاه شما استفاده کند. سپس از شما عکس گرفته می شود، عکس شما با عکس کارت ملی مقایسه میشود و اگر تطابق داشته باشد، احراز هویت شما در مرحله دوم احراز هویت انجام می شود. به زودی مرحله اسکن اثرانگشت نیر به این احراز هویت افزوده می شود. توجه داشته باشید که اگر چهره شما با کارت ملی متفاوت باشد، (اگر قبلا صورت گردتری داشته اید و بعد از رژیم لاغر شده باشید)، احتمالا احراز هویت شما با مشکل روبرو خواهد شد و با پیغام عدم تطابق اطلاعات روبرو خواهید شد.

اگر موفق به احراز هویت شده اید، می توانید ادامه مراحل ثبت نام کسب و کار در سامانه نماد اعتماد الکترونیک را مطابق فیلم زیر انجام دهید:


مرحله 9: 


توجه: 

اگر برای انجام مراحل ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک با مشکل روبرو شده اید، لازم نیست به کافی نت ها مراجعه کنید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع سوال و مشکلات، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در این صفحه تماس بگیرید.

کارشناسان سامانه مشاور تلفنی، راهنمای شما عزیزان در سراسر کشور هستند. می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل فرمایید و مراحل ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک را به سادگی انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پروانه کسب در سامانه نماد اعتماد الکترونیک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی