جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 49351

سامانه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد | monada.iau.ir

سامانه منادا - monada.iau.ir

monada.iau.ir سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد است. زمان آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در مهر ماه می باشد. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر را در اختیار دانشجویان واحدهای دانشگاهی آزاد در سراسر کشور قرار داده ایم.

به اطلاع دانشجویان ایثارگر و شاهد دانشگاه آزاد اسلامی ورودی جدید می رسد که در مهلت مقرر برای ثبت درخواست نقل و انتقال خود در سامانه منادا دانشگاه آزاد اقدام کنند. ثبت درخواست فقط به صورت آنلاین از طریق منادا سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد وایثارگر امکانپذیر است.


monada.iau.ir – سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

برای ورود به سامانه monada.iau.ir ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش کرده و سپس برای ورود به سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد روی لینک زیر کلیک نمایید:


زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

زمان آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در نیمسال اول تحصیلی در آذر ماه می باشد. برای اطلاع از مهلت نقل و انتقال در نیمسال دوم، می توانید با واحد دانشگاهی و یا شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

📌جهت اطلاع ایثارگران:
📍اعلام زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ورودی جدید آغاز شد.

🔸️زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقطع کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و در مهر ماه انجام میشود و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www.monada.iau.ir (سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد) امکان‌پذیر است و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌پیگیری و مشاهده است.

اگر در موعد معین موفق به ثبت درخواست نقل و انتقال نشده اید، می توانید برای اطلاع از مهلت بعدی، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

🔸️واجدین شرایط ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل: همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر

🔸️متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت‌نام در واحد مبدأ نداشته و پس از موافقت با انتقال، می‌توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت‌نام کنند.


نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نقل و انتقال در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد صرفا به صورت آنلاین و از طریق سامانه نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد امکانپذیر است:

دانشجوی گرامی
با سلام،
خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان، نسبت به ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به ضابطه انتخابی خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
  • 1-  ثبت درخواست دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در ابتدای نیمسال تحصیلی با ورود به سامانه منادا
  • 2- با اطلاع کامل از مفاد آیین نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویان، متناسب با شرایط خود، پس از انتخاب ضابطه درخواستی، مدارک و مستندات مربوط را به صورت خوانا بارگذاری نمایید. (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن صرفا در زمان مقرر با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.)
  • 3-ثبت درخواست میهمانی دائم و انتقال پذیرفته شدگان دارای شرایط از بدو پذیرش، در سامانه منادا صرفا با شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ( شماره داوطلبی)  و کد ملی انجام می شود
  • 4-توصیه می شود از سپردن ثبت درخواست به به افراد دیگر و کافی نت ها خودداری کنید. می توانید انجام مراحل ثبت درخواست را به سامانه مشاور تحصیلی (شماره تلفن مندرج در همین صفحه) بسپارید. 
  • 5- توصیه می شود جهت ثبت درخواست در سامانه از تلفن همراه استفاده نکنید.
  • 6- آخرین وضعیت درخواست های ثبت شده به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید ( لطفا در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت فرمایید).
  • 7-ثبت درخواست در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند و تصمیم نهایی پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده و احراز شرایط آیین نامه توسط مراجع مربوط خواهد بود.
  1. تذکر مهم 1: صرفا درخواست متقاضیانی بررسی خواهد شد که شماره پرونده از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد دریافت نموده اند. ( بعد از مرحله پرداخت هزینه بررسی مدارک، نسبت به تکمیل فرآیند درخواست( تایید نهایی) و دریافت شماره پرونده خود اقدام نمایید)
  2. تذکر مهم 2: پس از اتمام زمان ثبت درخواست میهمانی و انتقال، امکان ویرایش درخواست ( ضابطه و تبصره انتخابی، واحد مقصد) وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر، شرایط موجود در آیین نامه را به دقت مطالعه نمایید.
  3. تذکر مهم 3: صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  4. تذکر مهم 4: در صورت عدم امکان ورود با اطلاعات هویتی و مشاهده خطای ” اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد” از طریق ارسال پیام به مدیر سیستم موضوع را گزارش فرمایید.
  5. تذکرمهم 5: با توجه به اینکه پس از ثبت درخواست انصراف از میهمانی و انتقال، بازیابی مجدد درخواست در سامانه امکان پذیر نمی باشد در صورت اطمینان کامل نسبت به ثبت انصراف خود اقدام نمایید.

با توجه به ترازبندی رشته محلهای دانشگاهی، انتقال به رشته محلهای همتراز و دارای تراز پایین تر امکان پذیر خواهد بود، بدیهی است در درخواستهای میهمانی ( به غیر از ماده 12-2) تراز بندی رشته محلهای دانشگاهی ملاک نخواهد بود.

                              لازم به ذکر است کلیه دانشجویان متقاضی، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در آیین نامه باشند.



مشاوره تلفنی سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد سراسر کشور می توانند برای ثبت درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرند. سامانه مشاور تحصیلی، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، پاسخگوی شما عزیزان است.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی