جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت اطلاعات در سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51365

سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل چیست؟

کدام مدرسه بهتر است؟

سامانه اطلاعات بازماندگان از تحصیل یا همان سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم راه اندازی شد. هدف از راه اندازی این سامانه ثبت نام دانش آموزانی است که اسم آنها در ثبت احوال است اما در آموزش و پرورش ثبت نام نکرده اند. این گروه می توانند از طریق سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل، با کد پستی شناسایی شوند و به تحصیل بازگردند.

گروهی از دانش آموزان، به دلیل مشکلات و نارسایی های حسی و حرکتی، امکان حضور در مدرسه را ندارند، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مشکلات این افراد را بررسی می کند. در ادامه از جزئیات کامل خبر در رابطه با سامانه اطلاعات بازماندگان از تحصیل، مطلع می شوید:

🔅راه‌اندازی سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل:

آموزش و پرورش

سامانه اطلاعات بازماندگان از تحصیل

سامانه اطلاعات بازماندگان از تحصیل: وزیر آموزش و پرورش شرح داد، سامانه‌ای طراحی شده تا همه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در دوره ابتدایی و در آینده دوره متوسطه با همکاری ثبت احوال شناسایی کنند.
فرزندانی که اسم آنها در ثبت‌احوال است و در آموزش و پرورش ثبت‌نام نکرده‌اند، با کدپستی شناسایی می‌شوند تا به چرخه تحصیل برگردند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برخی دانش‌آموزان به دلیل نارسایی‌های حسی و حرکتی امکان حضور در مدرسه را ندارند که سازمان آموزش و پرورش استثنایی مشکلات این افراد را بررسی خواهند کرد.

ایشان با بیان اینکه جذب و آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با روش‌های مختلف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: برای بخشی از دانش‌آموزان روش‌های ترکیبی و برای برخی دیگر به ویژه دختران دوره متوسطه که ازدواج کرده‌اند با روش‌های آموزش مجازی و رفع اشکال به صورت حضوری در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شود.


بیشتر بدانید:

سایت ثبت نام مدارس



وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل طراحی شده تا همه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در دوره ابتدایی و در آینده دوره متوسطه با همکاری ثبت احوال شناسایی شوند.
یوسف وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست تخصصی معاونان آموزش ابتدایی در جمع خبرنگاران، درباره سامانه بازماندگان از تحصیل توضیح داد این سامانه هم اکنون فعال شده و فرزندانی که اسم آنها در ثبت‌احوال است و در آموزش و پرورش ثبت‌نام نکرده‌اند، می توانند با ثبت کدپستی شناسایی شده و به چرخه تحصیل برگردند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جذب و آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با روش‌های مختلف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: برای بخشی از دانش‌آموزان روش‌های ترکیبی و برای برخی دیگر به ویژه دختران دوره متوسطه که ازدواج کرده‌اند با روش‌های آموزش مجازی و رفع اشکال به صورت حضوری در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور اعلام کردند که اعتبار آموزش بازماندگان از تحصیل را مهیا می‌کنند شناسایی مهم‌ترین اقدام برای جذب بازماندگان از تحصیل است که از طریق سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل انجام می شود، امیدواریم شاهد این باشیم که هیچ بازمانده از تحصیلی در کشور نباشد.
وزیر آموزش و پرورش درباره معرفی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از طریق سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل اظهار داشت: براساس مقررات کشور و همچنین جهان اولیا موظف هستند که دانش‌آموزان لازم‌التعلیم را به مدرسه بفرستند، این دانش‌آموزان از طریق مدیر مدرسه و همکاران در مدارس ثبت‌نام می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است و با آرامش خاطر دانش‌آموزان را به چرخه تحصیل جذب می‌کند که در این باره با جدیت عمل می‌کنیم.

بیشتر بدانید:

کد اینترنت رایگان دانش آموزی 



مشاوره تلفنی سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل

بازماندگان از تحصیل و مسئولین محترم مدارس، در صورتی که در زمینه سامانه شناسایی بازمانندگان از تحصیل و نحوه ثبت اطلاعات در سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل، نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارند، می توانند با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان سامانه مشاوره، راهنما و پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشورهستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت اطلاعات در سامانه شناسایی بازماندگان از تحصیل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی