جهت مشاوره در زمینه ثبت نام، قبولی در مصاحبه و دریافت نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 40314

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1401-1402

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

در این مقاله از زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1401-1402 و زمان اعلام نتایج مطلع می شوید. این دانشگاه از جمله دانشگاه های دولتی محسوب می شود که اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی می نماید:

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1401-1402

زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما در سال 1401، بستگی به آغاز زمان ثبت نام کنکور سراسری دارد. در حال حاضر این دانشگاه از بهترین دانشگاه های دولتی است که با تنوع بسیار در ارائه رشته های مختلف در مقاطع متعدد، بسیار مورد توجه داوطلبان قرار دارد. داوطلبان می توانند در مهلت زمان اعلام شده برای ثبت نام دانشگاه صدا و سیما اقدام نمایند.

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری آزمون پذیرش این دانشگاه است، ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1401-1402، از دهم بهمن آغاز و تا هفدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام دانشگاه صدا و سیما همزمان با کنکور آغاز میشود.

زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما 1401-1402

زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما در سال 1401، با توجه به اینکه این آزمون در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی با مصاحبه حضوری انجام می شود، در دو بازه های زمانی خواهد بود. نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما در دو مرحله مجزا اطلاع رسانی می شود، زمان اعلام نتایج 3 آبان 1401 است. علاوه براین می توانید برای دریافت نتایج و اطلاع از زمان انتشار جواب، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ثبت نام و دریافت نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما

داوطلبان عزیز می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه، مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون دانشگاه صدا و سیما در سایت سنجش را به صورت تلفنی انجام دهند. علاوه براین می توانید کارت ورود به جلسه خود را از کارشناسان این سامانه بخواهید و از سوالات متداول مصاحبه این دانشگاه مطلع شوید.

نتایج نهایی آزمون بعد از مصاحبه دانشگاه صدا و سیما اعلام می شود. داوطلبانی که با شرکت در کنکور سراسری و دریافت کارنامه اولیه که از طریق سایت سنجش منتشر می شود، مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه شده باشند، به مرحله مصاحبه و گزینش دعوت می شوند. می توانید از سراسر کشور با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و از نتایج پذیرش و مدارک لازم برای ثبت نام و تشکیل پرونده در دانشگاه صدا و سیما مطلع شوید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام، قبولی در مصاحبه و دریافت نتایج آزمون دانشگاه صدا و سیما

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی