جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست میهمانی، برای دانشجویان کل واحدهای دانشگاهی آزاد کشور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52985

زمان ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد 1402-1403

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد 1401-1402

زمان ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد 1402-1403 آغاز شد. هم اکنون امکان ثبت درخواست مهمان در سامانه آموزشیار و منادا فعال است.

مهلت زمان ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد 1402-1403

مهلت زمان ثبت درخواست مهمانی ترم بهمن 1401 در دانشگاه آزاد آغاز شد. 

ثبت‌ نام درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان در نیم‌سال دوم تحصیلی از اواسط آذرماه ١۴۰٢ انجام می‌شود.
دانشجویان برای ثبت درخواست نقل‌ و انتقال در نیم‌سال دوم در تاریخی که اعلام خواهد شد به سایت منادا  monada.iau.ir
مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.
توجه مهم:
برای جا به جایی رشته های با سوابق حتما باید دانشگاه مقصد هم آن رشته را با سوابق داشته بلشد وگرنه امکان پذیر

  • 🔹دانشجویان متقاضی می‌توانند درخواست مهمانی خود را از طریق سامانه آموزشیار، منوی ارسال/پیگیری درخواست دانشجو ثبت کنند.
  • 🔹توجه داشته باشید، ثبت درخواست مهمانی تنها برای دانشجویانی امکان دارد که درخواست آن‌ها در سامانه منادا (نقل و انتقالات) تایید شده باشد. همچنین، دانشجویان فقط در واحد دانشگاهی مقصد تایید شده در سامانه منادا می‌توانند نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

آموزشیار سامانه رسمی دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir است. لینک ورود مستقیم به سامانه آموزشیار از طریق این مقاله در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفته است. این مقاله راهنمای ورود دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد است.

سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد (آموزشیار) نام دارد. دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، با هدف صرفه جویی ارزی برای کشور، بومی کردن نیروهای تخصصی است.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور 1401

ثبت نام ترم بهمن ماه 1401 آغاز شد:

هم اکنون لینک ثبت نام نقل، انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم  1402-1403 در سایت منادا فعال شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند.


برای ورود به صفحه راهنمای ورود به سامانه آموزشیار برای دانشجویان اینجا کلیک کنید.


بیشتر بدانید:

زمان ثبت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


دانشجویان گرامی
با سلام،
خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان)، نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به ضابطه انتخابی خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
امکان ثبت درخواست میهمانی دانشجویانی که در بازه زمانی نقل و انتقال دانشجویی موفق به ثبت درخواست خود در سامانه نشده اند و یا با درخواست قبلی آنان مخالفت شده است جهت طرح در کمیسیون موارد خاص نقل و انتقال دانشجویی فراهم شده است، لذا با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق مفاد آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
1- ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد صرفا با شماره دانشجویی 9 رقمی و کد ملی مندرج در سند احراز هویت امکانپذیر می باشد.
2- اطلاعات هویتی و پذیرش دانشجوی متقاضی با وارد نمودن شماره دانشجویی و کدملی به صورت برخط از سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و براساس نوع درخواست با توجه به شرایط عمومی و ضابطه انتخابی آیین نامه واحد دانشگاهی مقصد قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود.
3-  توصیه می شود از سپردن ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد به افراد دیگر و کافی نت ها خودداری نمایید. می توانید برای انجام مراحل ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی، تمام مراحل ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد را برای دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد سراسر کشور انجام می دهند.
4- توصیه می شود جهت ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد در سامانه از تلفن همراه استفاده نکنید.
5- آخرین وضعیت درخواست های ثبت شده به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید ( لطفا در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت فرمایید).
6-ثبت درخواست در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند و تصمیم نهایی پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده و احراز شرایط آیین نامه توسط مراجع مربوط خواهد بود.
تذکر مهم 1: صرفا درخواست میهمانی دانشگاه آزاد متقاضیانی بررسی خواهد شد که شماره پرونده از طریق سامانه دریافت نموده اند. ( بعد از مرحله پرداخت هزینه بررسی مدارک، نسبت به تکمیل فرآیند درخواست( تایید نهایی) و دریافت شماره پرونده خود اقدام نمایید)
تذکر مهم 2: پس از اتمام زمان ثبت درخواست میهمانی و انتقال، امکان ویرایش درخواست ( ضابطه و تبصره انتخابی، واحد مقصد) وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر، شرایط موجود در آیین نامه را به دقت مطالعه نمایید.
تذکر مهم 3: صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تذکر مهم 4: در صورت عدم امکان ورود با اطلاعات هویتی و مشاهده خطای ” اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد”  از طریق   ارسال پیام   به مدیر سیستم موضوع را گزارش فرمایید.

تذکرمهم 5: با توجه به اینکه پس از ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد، انصراف از میهمانی و انتقال، بازیابی مجدد درخواست در سامانه امکان پذیر نمی باشد در صورت اطمینان کامل نسبت به ثبت انصراف خود اقدام نمایید.

تذکرمهم 6:  برای آن دسته از دانشجویانی که درخواست آنان مورد موافقت قرار نگرفته است، ثبت درخواست جدید مشروط به انصراف از درخواست خواهد بود.

                              لازم به ذکر است کلیه دانشجویان متقاضی، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در آیین نامه باشند.

تلفن پاسخگو برای ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد 

کاربران گرامی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد، اگر در استفاده از خدمات این سامانه با سوال یا مشکل روبرو شده اید، میتوانید با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما خواهند بود. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم شده است

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست میهمانی، برای دانشجویان کل واحدهای دانشگاهی آزاد کشور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی