جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 47359

زمان برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری 1402

تاریخ آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری- پروانه وکالت

زمان برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری 1402 1

زمان برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری 1402 در مرداد ماه است در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:


زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 1402

زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 1402 روز ۱۳ مرداد سال ۱۴۰۲ به‌عنوان تاریخ برگزاری این آزمون مشخص شده و در 32 شهرستان كشور برگزار می شود

  • به اطلاع داوطلبان شركت در آزمون متقاضيان پروانه كارآموزي وكالت كانون‌هاي وكلاي دادگستري مي‌رساند كه آزمون در 32 شهرستان كشور برگزار مي‌شود.
  • فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:00 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم­ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 1402

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری در سال 1402 و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه­‌شنبه 1402/4/28 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار به نشانی sanjesh.org قرار مي‌گيرد.
  • داوطلبان مي‌توانند با وارد كردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.
  • براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

بیشتر بدانید:

دانلود دفترچه آزمون پروانه وکالت



آدرس محل رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت 1402

می توانید برای دانلود فایل pdf آدرس، محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری روی لینک های زیر کلیک نمایید:

دریافت فایل جدول شماره 1-  شهرستان های محل  برگزاری آزمون وکالت کانونهای وکلای دادگستری  ایران سال 1402 در قالب pdf

دریافت فایل جدول_ شماره_ 2- نشانی باجه_های رفع نقص آزمون وکالت کانونهای وکلای دادگستری  ایران 1400 در قالب pdf

مغایرت کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت چیست؟

  • 1-در صورت مشاهده مغايرت کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت در بندهاي 1 ،2 ،3 ،4 ،7 ،9 و 10 كارت شركت در آزمون، لازم است  به قسمت ويرايش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.
  • تبصره: چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بند 10 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه بنياد شهيد سپاه پاسداران ستاد كل نيروهاي مسلح و وزارت جهاد كشاورزي) لازم است جهت اعلام مغايرت منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایيد تا درصورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر براي شما اعمال گردد؛ در غيراينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهيد شد و هيچ اعتراضي قابل قبول نخواهد بود.
  • تذكر مهم در خصوص سهميه: کسانی كه در زمان ثبت‌نام متقاضي استفاده از سهميه بوده و سهميه درخواستي آنان از طرف ارگان ذيربط مورد تاييد قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات و اصلاح سهميه، عدم تاييد سهميه خود را از ارگان ذيربط پيگيري نمايند.
  • چنانچه نسبت به بندهاي 5 و 6 (جنس، معلوليت) معترض هستيد.
  •  تبصره: درخصوص بند 6 (معلوليت و شدت معلولیت) چنانچه خواستار اعمال بند فوق مي‌باشيد، لازم است فرم مخصوص معلوليت تاييد شده را از سازمان بهزيستي دريافت و تحويل واحد رفع نقص نمائيد تا اقدامات لازم در اين خصوص بعمل آيد.
  • چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي­باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «2» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمايند، موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
  • ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
  • یادآوری: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج ‍‍ ـ یادآوری های مهم‌

  • 1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
  • 2- در ورودي حوزه­هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون (ساعت 7:30 صبح) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
  • 3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
  • 4- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بي‌سيم، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند.
  • 5- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، كارت شركت در آزمون و يا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب مي‌شود و با داوطلباني كه اقدام به اين تخلف نمايند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.
  • 6- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني، به همراه داشتن هر گونه وسايل الكترونيكي و ارتباطي حتي بصورت خاموش (از قبيل پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بي‌سيم و ..)، جزوه، كتاب، هر گونه نُت و يادداشت و نظاير آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب مي­گردد و با داوطلبان متخلّف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.
  • 7- داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري آزمون براي آنها، نسبت به ارسال درخواست حداكثر تا تاريخ 1402/5/5 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

شرایط برگزاری آزمون پروانه وکالت  کانون وکلای دادگستری 1402

شرایط برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری با توجه به وجود بیماری همه گیر کرونا به شرح زیر است:

  • 1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  • 2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  • 3- از تردد بی­مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
  • 4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  • 5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
  • 6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری نمایید.
  • 7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
  • 8- از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
  • 9- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  • 10- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  • 11- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  • 12- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي­شود نظير صندلی­ها، دستگيره درب­­ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

مشاوره تلفنی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پروانه وکالت دادگستری می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید و کارت خود را از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی بخواهید.

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگويي اينترنتي به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی