جهت مشاوره در زمینه ثبت نام امتحانات نهایی آزمایشی دروس عمومی پایه دوازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51436

زمان برگزاری آزمایشی امتحانات نهایی دروس عمومی دوازدهم 1401

زمان برگزاری امتحانات نهایی آزمایشی دروس عمومی دوازدهم 1401

برنامه امتحان نهایی

برگزاری آزمایشی امتحانات نهایی دروس عمومی پایه دوازدهم به صورت (تشریحی) در سال 1401 برگزار می شود. سازمان سنجش آموزش کشور در راستای حذف دروس عمومی از سوالات کنکور تصمیم به برگزاری امتحانات نهایی آزمایشی دروس عمومی آن هم به صورت تشریحی گرفته است. در این صفحه از جزئیات کامل خبر شامل زمان برگزاری امتحانات نهایی دروس عمومی پایه دوازدهم 1401 و برنامه امتحان نهایی دروس عمومی مطلع می شوید:

امتحان نهایی آزمایشی دروس عمومی چیست؟

سه مرحله امتحان نهایی آزمایشی از دروس عمومی برگزار می شود. پاسخ سوالات بعد از هر بار برگزاری آزمون در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد تا بتوانند سطح علمی خود را بسنجند. امتحانات نهایی آزمایشی دروس عمومی (تشریحی) که به صورت مجازی برگزار می شود، رایگان است. شرکت کردن در این امتحانات برای داوطلبانی است که حداقل در یکی از آزمون های آزمایشی شرکت تعاونی سازمان سنجش ثبت نام کرده اند.

اگر ثبت نام نکرده اید، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید. به این ترتیب هیچ هزینه ای برای ثبت نام سازمان سنجش برای امتحانات نهایی آزمایشی پرداخت نمی کنید. البته تماس با شماره تلفن مذکور رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تحصیلی بر روی قبض تلفن ثابت است.

زمان برگزاری امتحانات نهایی دروس عمومی پایه دوازدهم 1401

زمان برگزاری امتحانات نهایی دروس عمومی پایه دوازدهم 1401 در برنامه امتحانات نهایی دروس عمومی درج شده است. در این صفحه برنامه امتحان نهایی دروس عمومی را که به صورت تشریحی برگزار می شود، در اختیار دانش آموزان کل کشور قرار داده ایم.

این امتحانات نهایی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا با سطح سوالات آشنا شوند و بتوانند نمونه سوالات زیادی را تا زمان برگزاری امتحانات حل نمایند، شرکت در این امتحانات نهایی می تواند دانش آموز را با محیط امتحانات نهایی آشنا کند.

همچنین دانش آموزان می توانند میزان یادگیری و پیشرفت خود را بسنجند زیرا تاثیر این نمرات در آزمون سراسری بسیار بالاست و می تواند رتبه فرد را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

این آزمون ها در راس ساعت ۱۶ هر روزی که تعیین شده است برگزار می شود و دانش آموزان می توانند پس از شرکت در این امتحانات به بررسی آن بپردازند و نقاط ضعف خود را بشناسند و با توجه به آن ها پیشرفت بیشتری داشته باشند. داوطلبان در همان روز می تواند پاسخ سوالات خود را در ساعت ۱۹ بر روی پروفایل خود مشاهده نمایند.

برنامه امتحانات نهایی دروس عمومی 1401

برنامه امتحانات نهایی دروس عمومی 1401 برای تمام رشته ها در پایه دوازدهم سال تحصیلی 1401-1402 است. فهرست زمان برگزاری امتحان نهایی و بودجه بندی دروس عمومی تشریحی به شرح زیر است:

زمان برگزاری آزمایشی امتحانات نهایی دروس عمومی دوازدهم 1401 1

پاسخ سوالات امتحان نهایی دروس عمومی

دانش آموزان می توانند بعد از برگزاری امتحانات نهایی، پاسخ سوالات امتحان نهایی دروس عمومی را مشاهده کنند. این پاسخ ها، همان راهنمای تصحیح هر یک از دروس عمومی امتحانات نهایی است که راس ساعت 19 همان روز، در پروفایل فردی قرار می گیرد. دانش اموزان با انتخاب لینک دروس عمومی می توانند پاسخ سوالات را مشاهده کنند. به این ترتیب امکان سنجش سطح علمی برای دانش آموزان فراهم شده است و می توانند برای رفع نقاط ضعف خود اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمایشی امتحانات نهایی دروس عمومی دوازدهم 1401 2

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام امتحانات نهایی آزمایشی دروس عمومی پایه دوازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی