جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 35663

زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1402-1403

زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1400-1401

از طریق این مقاله از زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1402-1403 مطلع می شوید. هر سال بعد از اتمام مراحل گزینش و مصاحبه شفاهی داوطلبان کنکور، نتایج نهایی پذیرش دانشجویان دانش امام صادق اعلام می شود.


زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1402-1403

باتوجه به انجام مراحل آزمون شفاهی یا همان مصاحبه و گزینش داوطلبان مرحله اول پذیرفته شده از طریق کنکور، نتایج پذیرش نهایی دانشگاه امام صادق احتمالا در آبان ماه 1402 اعلام می شود.

به گزارش گزینش دانشگاه امام صادق (علیه السلام) نتایج نهائی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق (علیه السلام) بزودی از طریق سایت این دانشگاه اعلام خواهد شد. بنابراین داوطلبان عزیز و گرامی می توانند نتایج را مشاهده کنند.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشگاه امام صادق در آبان ماه به زودی اطلاع رسانی می شود

اطلاعيه در خصوص اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور سراسری سال 1402-1403

پیرو اطلاعیه اخیر درخصوص اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1402، (رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور سراسری سال 1402 اعلام شده است، می رساند که پذیرفته شدگان لازم است براساس توضیحات ذیل نسبت به ثبت نام خویش اقدام نمایند.

  • 1- زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع رسانی خواهد شد.
  • 2- عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام در زمان مقرر، بمنزله انصراف از ثبت نام تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
  • 3- آن‌ دسته از متقاضياني که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌هاي تحصيلي پذيرش با آزمون و یا پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، مي‌بايست از دو رشته قبولي اعلام شده يکي را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصيل بپردازند و ثبت‌نام در يک رشته تحصيلي به منزله انصراف از رشته ديگر تلقي خواهد شد.
  • 4- پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعيه اعلام نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي کنکور سراسری سال 1402 (رشته‌هاي تحصيلي با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه نمایند.
  • 5- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض می‌بایست موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

 برای مشاهده اسامی کلیک نمایید

داوطلبان عزیز کنکور 1402، برای اطلاع از نتایج پذیرش و مدارک لازم برای تشکیل پرونده در دانشگاه امام صادق می توانید تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی