جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 21154

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ – لینک نتایج مهر 1402

زمان اعلام نتایج نظام مهندسی ۹۹ - 99

✅اعلام نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ 20 و  21 مهر ماه 1402، در دی ماه آغاز شد. دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان نتایج را از طریق سایت inbr.ir اعلام کرد. در این مقاله لینک مشاهده نتایج را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم و از زمان اعلام نتایج نظام مهندسی ۱۴۰۲ مطلع می شوید. هر سال نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه 1402 در تیر ماه اعلام شد و نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ماه 1402 در دی ماه و اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه رشته معماری (طراحی) در بهمن ماه اعلام شد، از طریق سایت  نظام مهندسی به نشانی www.inbr.ir اطلاع رسانی می شود و از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان قابل مشاهده است.

در این مقاله لینک ورود مستقیم به صفحه اعلام نتایج نظام مهندسی مهر 1402 و دریافت کارنامه، لینک دانلود سوالات به همراه پاسخنامه و کلید آزمون نظام مهندسی، فرم اعتراض به نتایج و … را در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده ایم:


زمان مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

 اعلام نتایج رسمی آزمون طراحی معماری

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه رشته معماری(طراحی)اخبار, دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در بهمن ماه 1402:

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری(طراحی) می‌رساند، نتایج آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و از ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۱-۱۱-۱۴۰۲ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه به نشانی https://inbr.ir قابل مشاهده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شركت‌كنندگاني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه از روز شنبه مورخ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲ و حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ ۱۸-۱۱-۱۴۰۲ ارسال نمايند. به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند. بدیهی است به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. * ثبت درخواست بازنگری آزمون رشته معماری (طراحی)

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت در تیر ماه

نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ماه 1402 در دی ماه اعلام شد، از طریق سایت  نظام مهندسی به نشانی www.inbr.ir اطلاع رسانی شده است.

بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۲۹-۰۹-۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و كنترل‌هاي مكرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیكن چنانچه داوطلبي پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذكر مشخصات فردی از تاریخ ۰۲-۱۰-۱۴۰۲ تا تاریخ ۰۵-۱۰-۱۴۰۲ از طریق همین سامانه (لینک زیر) برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمايد. به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.


زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت در تیر ماه

آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه برگزار شد. زمان مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402، در تیر ماه است:

نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۲ در 28 تیر ماه 1402 منتشر شد. 

نتایج آزمون طر احی معماری اردیبهشت ۱۴۰۲  شهریور ماه منتشر شد.

نتایج آزمون نظام مهندسی اجرا و نظارت منتشر شد و هم اکنون در دسترس است. نتیجه آزمون طراحی معماری در شهریور، منتشر شذ:

‼️ نتایج آزمون نظام مهندسی معماری اردیبهشت 1402 در  inbr.ir منتشر شده است. داوطلبان می تواند با استفاده از اطلاعات خود برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.

‼️ لازم به ذکر است که داوطلبانی که متقاضی بازنگری در نتایج هستند می توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه از روز سه شنبه مورخ 18 شهریور و حداكثر تا روز چهار‌شنبه 22 شهریورماه ارسال نمايند.

اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون رشته معماری (طراحی) تیرماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
اخبار, دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

  • بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
  • لازم به ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و كنترل‌هاي مكرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیكن چنانچه داوطلبي پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذكر مشخصات فردی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمايد. به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.
  • لازم به ذکر است که نتایج آزمون معماری(طراحی) مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در هفته چهارم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نمونه کارنامه آزمون نظام مهندسی 1402 :

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲ 3

  • به دنبال برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که نتایج آزمون در تیر ماه اعلام می‌شود.
  • آزمون ورود به حرفه سازمان نظام مهندسی ساختمان در هفت رشته در اردیبهشت به طور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

اعلام نتایج نهایی آزمون نظام مهندسی 1402

مشاهده نتایج آزمون طراحی معماری (کلیک کنید)

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون نظام مهندسی مربوط به اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه ۱۴۰۲ و نتایج قطعی آزمون معماری (طراحی) ۱۴۰۲ لازم است به سامانه آزمون ها به آدرس inbr.ir مراجعه کنید:

لازم به ذکر است نتایج آزمون رشته معماری(طراحی) که در اردیبهشت برگزار شد، بعد از نتایج آزمون نظام مهندسی اعلام خواهد شد.

سایت کارنامه آزمون نظام مهندسی

دریافت کارنامه نتایج آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402

برای دریافت کارنامه نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 لازم است، وارد صفحه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی “سامانه آزمون‌های ورود به حرفه ” شوید. برای اینکار می توانید به سایت کارنامه نظام مهندسی مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه دریافت کارنامه آزمون نظام مهندسی لینک زیر را انتخاب نمایید:

** بعد از دریافت نتایج یک هفته مهلت اعتراض برای داوطلبان در نظر گرفته شده است؛ برای مشاهده نحوه اعتراض و تهیه متن اعتراض به آزمون نظام مهندسی لبنک زیر را انتخاب کنید:

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲ 6

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی)۱۴۰۲، اخبار, دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان :

  • پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، نتایج آزمون رشته معماری(طراحی) استخراج گردیده و بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌باشد. لذا این عزیزان می‌توانند از همین طریق نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.
  • شركت‌كنندگاني كه موفق به کسب حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل ( شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس) از طریق ایمیل به آدرس‏ زیر  ارسال نمايند:
  1. فرم پیوست
  2. آدرس ایمیل: tarahi@inbr.ir
  3. موضوع ایمیل: شماره داوطلبی و نمره کسب شده مربوط به آزمون ۱۴۰۲
  • به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند و به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

****

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲ 8

پاسخنامه سوالات معماری نظارت اردیبهشت 1402

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲ 9

  •  اعلام نتایج آزمون‌های نظام‌مهندسی رشته‌های مختلف انجام شد: نتیجه نهایی آزمون نظام‌مهندسی قابل مشاهده است.
  • مانی فر در خصوص چگونگی دسترسی به کلید و پاسخنامه مورد تایید سازمان، اظهار داشت: همزمان با اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی از طریق سایت قابل دانلود است، کلید آزمون نیز منتشر شده تا داوطلبان بتوانند به صورت دقیق از وضعیت خود و درصد‌های آزمون آگاه شوند.
    حمید مانی فر در پایان اظهار داشت: ما هر سال دو نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار می‌کردیم که اگر شرایط کرونا و ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری آزمون دیگری تا پایان سال را بدهد آزمون دومی نیز خواهیم داشت، ولی هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده و خبر دقیق آنرا متعاقباً اعلام خواهیم کرد.
آزمون نظام مهندسی معمولا سالی دوبار برگزار می گردد. نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 بر روی سایت www.inbr.ir  قرار خواهد گرفت. نتایج آزمون نظام مهندسی توسط دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی منتشر می شود.

***
پيرو اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان از طریق وب سایت معاونت امور مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به اطلاع كليه پذیرفته شدگان در آزمون مي رساند، برای دریافت پروانه اشتغال به كار مهندسي پایه 3 ، فقط در روزهای تعيين شده (طبق برنامه زمانبندی پیوست) مي توانند از طریق سامانه members.tceo.ir ثبت نام نمایند .

**** توجه!
*درصورتيكه به هردليلي متقاضي نتواند در موعد تعيين شده اقدام به ثبت درخواست نماید ، بعد از اتمام شماره سریال های اعلام شده مي تواند جهت ثبت درخواست به سامانه members.tceo.ir مراجعه نمایند.
** در صورتی که متقاضی قبل از زمان مقرر(خارج از برنامه زمانبندی) نسبت به ثبت درخواست اقدام نماید ، درخواست ثبت شده باطل می گردد و متقاضی می بایست پس از اتمام برنامه زمانبندی نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‏های فنی ساختمان و معماران تجربی ۱۴۰۲ می‌رساند، نتایج آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌باشد. لذا عزیزان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شركت‌كنندگاني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس) برای آزمون‏های تستی از طريق پست سفارشي و برای آزمون رشته معماری (طراحی) ارسال نمايند.

آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها:

ارسال به (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش) بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان، کاردان‏های فنی ساختمان و معماران تجربی ۱۴۰۲ مي‌باشد.

دانلود فرم درخواست بازنگری آزمون های تستی


آزمون رشته معماری (طراحی):

ارسال ایمیل و ذکر مشخصات در موضوع ایمیل : شماره داوطلبی و نمره کسب شده 

دانلود فرم درخواست بازنگری آزمون معماری طراحی

به لحاظ برنامه‌ريزي‌ هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند. بدیهی است به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.inbr.ir می باشد. هر سال در زمان اعلام نتایج نظام مهندسی لینک مشاهده نتایج در سامانه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان فعال می شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

1- روش اول : تماس با سامانه صدای مشاور برای دریافت نتایج آزمون نظام مهندسیزمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲ 11

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

2- روش دوم: مراجعه به نشانی www.inbr.ir و مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مطابق با مراحل زیر:

وارد سایت رسمی وزارت راه و شهرسازی ، معاونت مسکن و ساختمان شوید.

گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه را انتخاب نمایید

در صفحه بازشده لینک فعال “نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1402” را انتخاب کنید.

داوطلب با انتخاب یکی از روش های زیر می تواند وارد پنل شخصی خود شود:

  1. روش اول: جستجو با مشخصات فردی (شامل نام خانوادگی- شماره شناسنامه- سال تولد)
  2. روش دوم: جستجو با (شماره ملی- شماره شناسنامه- سال تولد)
  3. روش سوم: جستجو با شماره داوطلبی (شامل شماره داوطلبی-شماره شناسنامه-سال تولد)

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی، لازم است درنظر داشته باشید که معمولا تصحیح پاسخنامه های آزمون نظام مهندسی، با دقت بالا انجام می شود. بنابراین احتمال اشتباه در نتایج به ندرت رخ می دهد ، اما امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان فراهم شده است. لازم است اعتراض خود را به صورت کتبی و با ذکر مشخصات کامل شامل شماره داطلبی، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق، شماره تماس، شماره شناسنامه را درج نمایید.

با توجه به اعلام نتایج آزمون‌های تستی و آزمون طراحی معماری، یک هفته زمان اعتراض وجود دارد.

اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‏های ورود به حرفه تستی ماه ۱۴۰۲
پیرو اطلاعیه‌های قبلی اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی ۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌های یاد شده می‌رساند، با عنایت به بررسی‌های مکرر انجام شده پیرامون بازنگری در نتایج آزمون‌های ورود به حرفه در کمیته‌های طراحی سوالات و کمیته‌های تجدیدنظر و در اجرای تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ضمن استماع دلايل نمايندگان داوطلبان در رشته‌هاي مختلف مراتب مجدداً در کمیته‌های بازنگری مطرح گردیده که پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌های موصوف استخراج و تغییرات لازم در کارنامه‌ها اعمال شده است و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. در اجرای دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌های ۱۴۰۲ با توجه به بررسی‌های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز نموده‌اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.

نظر به موافقت مقام عالي وزارت راه و شهرسازي، با توجه به شرايط حاكم بر جامعه به واسطه همه‌گيري بيماري كرونا و در جهت مساعدت، صرفا در اين دوره از آزمون‌‌ها داوطلباني كه داراي نمرات ۴۸ و ۴۹ مي باشند مشروط به گذراندن دوره آموزشي و موفقيت در آزمون مربوطه كه محتوا و ميزان آن متعاقبا به سازمان‌هاي نظام مهندسي استان‌ها ابلاغ خواهد شد به عنوان قبول در آزمون تلقي خواهند شد. بديهي است اين تصميم صرفا مربوط به اين آزمون بوده و قابل تسري به آزمون‌هاي دوره‌هاي آتي نخواهد بود و آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال به كار، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

اگر برای نوشتن متن اعتراض به نتایج نظام مهندسی تیر نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲و لینک نتایج مهر ۱۴۰۲

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 16 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 12:34

سلام نتایج اعلام شده

زهرا پنج‌شنبه , 9 سپتامبر 2021 - 9:27

میبخشید هنوز هیچ ابلاغیه ای مبنی بر قبولی نمرات ۴۸ و ۴۹ نیس مگر آزمون مهر ۹۹….این چیزی که گذاشتید که آزمون مرداد ۱۴۰۰ هم شامل این قضیه شده رو فقط خبرگزاری شما گفتن و هیچ جایی نخوندم..این خبر صحت دارد؟ منبع موثق معرفی میکنید لطفا ممنونم🙏

پاسخ مشاور دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 16:42

سلام دوست محترم برای ازمون جدید چیزی اعلام نشده

رضا نوری شنبه , 14 آگوست 2021 - 8:56

سلام ، پاسخنامه آزمون مرداد 1400 رو کی روی سایت INBR میزارن؟

پاسخ مشاور یکشنبه , 15 آگوست 2021 - 12:53

سلام دوست محترم هنوز چیزی اعلام نشده است

نصب اپ دانش آموزی