جهت مشاوره در زمینه در زمینه تراز، درصد و رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شیلات

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 18538

کارنامه و آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات ۱۴۰۲-۱۴۰۳دانشگاه سراسری

رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات

در این مقاله آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات در دانشگاه سراسری برای کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را در اختیار داوطلبان کنکور قرار داده ایم. داوطلبان با اطلاع از رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات و مشاهده نمونه کارنامه قبولی مهندسی شیلات میتوانند در انتخاب رشته کنکور، کدرشته های انتخابی خود را اولویت بندی کنند. داوطلبان کنکور نیز با توجه به این اطلاعات میتوانند برای مطالعه و برنامه ریزی قبولی در کنکور اقدام کنند.

معرفی رشته علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی شیلات، تشریح دانشگاهی درک و مدیریت شیلات است و در زمینه تأمین مواد غذایی پروتئینی مورد نیاز بدن انسان، ارزش غذایی بالا فراورده‌های پروتئینی آبزیان فعالیت می کند. به پرورش آبزیان و بهره‌برداری صحیح از ذخایر عظیم گونه ‌های مختلف آبزیان می پردازد. مهمترین اهداف رشته علوم و مهندسی شیلات پرورش، اصلاح نژاد، تهیه و تکثیر انواع ماهی و سایر آبزیان، مدیریت صید و صیادی، حفاظت از منابع آبی، بازسازی ذخایر و صادرات و ارز آوری است.

سازمان شیلات، سازمان محیط زیست، بخش خصوصی پرورش و تکثیر ماهی و آبزیان و موسسات آموزش و پژوهش از مراکزی هستند که فارغ التحصیلان این رشته را استخدام میکنند. با تحصیل در رشته علوم و مهندسی شیلات، با علوم مختلف بیولوژی جانوری و گیاهی و اکولوژی دریا به عنوان منابع اصلی و زیربنایی شیلات آشنا می شوید. همچنین با ماهی ‌ها و آبزیان و نحوه تکثیر و پرورش آنها آشنا خواهید شد. این رشته مهندسی در حال حاضر در همه مقاطع تحصیلی با ۳ گرایش زیر در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه‌های کشور ارائه می‌شود.

  1. تکثیر و پرورش آبزیان
  2. فراوری آبزیان
  3. بوم‌شناسی آبزیان

آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات برای کنکور 1402-1403

در این بخش آخرین رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات در دانشگاه های سراسری دولتی را مشاهده میکنید.

  1. رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات دانشگاه تهران (محل تحصیل کرج) / دانشگاه دولتی روزانه/ کنکور تجربی 
  2. رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات دانشگاه صنعتی تهران/ دانشگاه دولتی روزانه/ کنکور تجربی

رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات دانشگاه تهران (محل تحصیل کرج)کنکور تجربی 

در جدول زیر آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات در دانشگاه تهران را مشاهده می کنید. این جدول حاوی اطلاعات مربوط به سهمیه قبولی، رتبه کشوری علوم و مهندسی شیلات در دانشگاه تهران، تراز و رتبه در سهمیه است:


رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شيلات دانشگاه صنعتی تهران کنکور تجربی

در جدول زیر آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات در دانشگاه صنعتی تهران را مشاهده می کنید. این جدول حاوی اطلاعات مربوط به سهمیه قبولی، رتبه کشوری علوم و مهندسی شیلات در دانشگاه  صنعتی تهران، تراز و رتبه در سهمیه است:



نمونه کارنامه مهندسی شيلات 

کارنامه زیر کارنامه قبولی علوم و مهندسی شيلات در دانشگاه سراسری است. کارنامه قبولی مهندسی شیلات، حاوی درصدهای قبولی دروس موثر در کنکور تجربی می باشد.

نمونه کارنامه قبولی علوم و مهندسی شيلات در دانشگاه دولتی روزانه 

کارنامه و آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات ۱۴۰۲-۱۴۰۳دانشگاه سراسری 1 مطالب مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسری (لینک های زیر را انتخاب نمایید)

  1. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سازمان سنجش
  2. رشته پزشکی بدون کنکور– خرید صندلی پزشکی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، برای انتخاب رشته کنکور سراسری مجاز شده اند می توانند با توجه دفترچه انتخاب رشته برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند. برای مشاوره رتبه قبولدر زمینه تراز، درصد و رتبه قبولی رشته علوم و مهندسی شیلات و اطلاع از میزان ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه های پذیرنده ، میزان تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور و …، با مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب ، راهنمای داوطلبان برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری می باشند.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

کارنامه و آخرین رتبه قبولی علوم و مهندسی شیلات ۱۴۰۲-۱۴۰۳دانشگاه سراسری 2

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی