جهت مشاوره در زمینه راه انداری دانشگاه تلویزیونی در سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29070

راه انداری دانشگاه تلویزیونی در سال 1400

تشکیل کلاس های دانشگاه در تلویزیون

بعد از آموزش از راه دور مدارس و پخش مدرسه تلویزیونی ، هم اکنون نوبت به راه اندازی دانشگاه تلویزیونی در سال 1400 رسیده است. به این معنی که با توجه به غیرحضوری بودن دانشگاه ها در سال 1400، آموزش غیرحضوری از طریق برنامه های آموزشی تلویزیونی ادامه پیدا می کند.

در حال حاضر آموزش تلویزیونی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم، از طریق تلویزیون انجام می شود. وزیر علوم درباره راه اندازی دانشگاه تلویزیونی خبر داد و شرح داد، در حال بررسی راه‌اندازی دانشگاه تلویزیونی هستیم. در ادامه از توضیحات تکمیلی خبر مطلع می شوید:


وزارت علوم آمادگی اعلام کرد، آمادگی داریم با همکاری صدا و سیما و شبکه آموزش تلویزیونی، آموزش دروس عمومی و پایه دانشگاهها را آغاز کنیم!

دانشگاه تلویزیونی برای آموزش از راه دور دانشجویان در سال 1400

استفاده از دانشگاه تلویزیونی برای آموزش از راه دور دانشجویان در سال 1400 یک شیوه آموزشی قابل اجرا است. البته نیاز به بررسی های بیشتر دارد زیرا به نقل از وزیر علوم:

  1. امکان راه اندازی دانشگاه تلویزیونی همانند مدرسه تلویزیونی وجود دارد اما این آموزش فقط برای برخی گروه‌ها شدنی است.
  2. ماهیت درس‌های عمومی اجازه دانشگاه تلویزیونی را می دهند، ولی محدودیت‌هایی هم داریم، زیرا هر استادی شیوه تدریس خود را دارد.
  3. هم اکنون وزارت علوم آمادگی دارد با همکاری صدا و سیما و شبکه آموزش آموزشهای تلویزیونی دروس عمومی و پایه دانشگاهها را آغاز کند.

مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانشگاه ها

دانشجویان گرامی در سراسر کشور میتوانند برای مشاوره نحوه ورود و استفاده از خدمات الکترونیکی سایت دانشگاه خود و مشاوره برنامه ریزی مطالعه دروس غیرحضوری ، اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی و … با سامانه صدای مشاور تماس بگیریند. کارشناسان این سامانه در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانشجویان کل دانشگاه های کشور می باشند:

5/5 - (2 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی پنج‌شنبه , 18 فوریه 2021 - 12:55

سلام وقت بخیر
ببخشید کارت ایثار بسیج با سپاه فرق می کند؟ یعنی جبهه کادررسمی آیا همانند جبهه بسیج داوطلبانه محسوب می شود؟بنده چندماه بسیجی وچندماه بصورت رسمی در جبهه بوده ام . اگر یکی هستند(داوطلبانه) می توان بطور جمعی مدت چبهه را در یک کارت گرفت؟ مدت جبهه بسیجی در شهرستان دیگر و سپاه در استانی دیگراست چه باید کرد؟ ممنون می شوم از پاسخ تون

نصب اپ دانش آموزی