کد خبر : 4886

دیرکرد اقساط خرید سربازی

در این مقاله از قوانین دیرکرد اقساط خرید سربازی و میزان جریمه دیرکرد سربازی مطلع می شوید. جریمه غیبت سربازی و لزوم ثبت‌ نام مجدد برای پرداخت جریمه و دیرکرد آن به اطلاع مشمولان گرامی می رسد. رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی جزئیات خبر دیرکرد اقساط خرید سربازی را شرح داد.

ثبت نام برای پرداخت جریمه غیبت و دیرکرد اقساط خرید سربازی 

ثبت نام برای پرداخت جریمه غیبت سربازی و پرداخت هزینه دیرکرد اقساط خرید سربازی الزامی است. رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد عده زیادی از مشمولان پرداخت جریمه غیبت سربازی ،جریمه خود را پرداخت نکرده اند. شرایط برای این مشمولان به صورت زیر است:

  • ثبت نام برای اعلام آمادگی برای پرداخت جریمه غیبت سربازی الزامی است.
  • در غیر این صورت جز مشمولان غایب به شمار آمده و برگه اعزام برای آن ها ارسال می شود. (اعزام به خدمت)
  • مشمولان علاوه بر افزایش مدت غیبت ، لازم است نام نویسی مجددکرده و جریمه غیبت و دیرکرد اقساط خرید سربازی را با 10درصد افزایش دیرکرد پرداخت نمایند.
  • بعد از پرداخت جریمه کارت مشمولان صادر خواهد شد. مشمولانی که جریمه غیبت و دیرکرد اقساط خرید خدمت سربازی را پرداخت نکنند، به مدت یک سال به میزان غیبت ایشان اضافه می شود.
 
آیا با افزایش میزان غیبت، میزان جریمه های آن ها نیز افزایش می یابد؟رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد نحوه پرداخت این جریمه ها باید مشخص شود البته پرداخت این جریمه ها از آن جایی که یک سال دیگر به غیبت آن ها افزوده شده است، متفاوت خواهد بود. با تصویب قسطی شدن جریمه غیبت سربازی، افراد مطابق قوانین، می توانند جریمه های خود را به صورت قسطی پرداخت کنند.دیرکرد اقساط خرید سربازی

میزان جریمه غیبت و دیرکرد اقساط خرید سربازی

 میزان جریمه غیبت مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی بر اساس مدرک تحصیلی است. بر اساس ماده واحده قانون بودجه مجلس شورای اسلامی،  افرادی که بیش از هشت سال غیبت داشته اند ، مشمول پرداخت جریمه خدمت سربازی می شوند:1- میزان حدودی قیمت جریمه غیبت براساس مدرک تحصیلی:

  • امدرک زیر دیپلم= ۱۰ میلیون تومان
  • دیپلم= ۱۵ میلیون تومان
  • فوق دیپلم=۲۰ میلیون تومان
  • کارشناسی= ۲۵ میلیون تومان
  • کارشناسی ارشد= ۳۰ میلیون تومان
  • دکترای غیرپزشکی= ۳۵ میلیون تومان
  • دکترای پزشکی= ۴۰ میلیون تومان
  • و پزشکان متخصص و بالاتر= ۵۰ میلیون تومان

2- به ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال، 10 درصد به مبالغ جریمه غیبت سربازی پایه اضافه خواهد شد. مدت غیبت بیش از 6 ماه، یک سال محسوب می شود. لازم به ذکر است که مشمولان غایب متاهل از پنج درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از پنج درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

برای خرید خدمت سربازی برای متاهلین کلیک کنید.


قسطی شدن پرداخت جریمه غیبت سربازی

مجلس شورای اسلامی موضوع قسطی شدن طرح پرداخت جریمه مشمولان غیبت سربازی که ، بیش از هشت سال غیبت داشتند را تصویب کرد. توجه داشته باشید که مشمولانی که وارد سال نهم غیبت خود می‌شوند، میزان پرداخت جریمه آن ها با اضافه شدن یک سال متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از میزان جریمه و میزان قسط برای پرداخت غیبت سربازی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

برای اطلاع از مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت کلیک کنید.

3/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمود منصوری بیدکانی چهارشنبه , 7 آوریل 2021 - 14:43

سلام من بیست درصد خرید خدمت پرداخت کردم قسط پرداخت نکردم سال۹۷ برا پرداخت باید چکار کنم

کیوان جمعه , 15 ژانویه 2021 - 21:20

مگه قرارنبودتاپایان سال فرصت پرداخت اقساط باشه…پس چراچندروزمونده به پایان دی ماه پیامک دادن وگفتندفقط تااخردی ماه وقت هست،اخه بااین شرایط سختی که ایجادشده چطورمیتونیم چندروزه مابقی اقساط رودرداخت کنیم…خواهش میکنم یفکری کنیدحداقل یک ماه دیگه فرصت بدید….تاخاکی توسرمون کنیم،توروخداشرایط زندگی ماروهم ببینید

حسین یکشنبه , 9 آگوست 2020 - 4:42

چرا طرح خرید خدمتو دوباره نمی زارید که ما جونا برید پی زندگیموم

نصب اپ دانش آموزی