جهت مشاوره در زمینه کنکور مجدد رفع شبهه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52672

دفترچه سوالات کنکور مجدد رفع شبهه ۱۴۰۲

دفترچه سوالات کنکور مجدد رفع شبهه ۱۴۰۲ |کنکور مجدد رفع شبهه چیست؟

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه سوالات آزمون رفع شبهه برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ را منتشر می کند. اما کنکور مجدد رفع شبهه چیست. در این صفحه از جزئیات کامل این خبر مطلع می شوید:


کنکور مجدد رفع شبهه چیست؟

کنکور مجدد سراسری یا همان کنکور مجدد رفع شبهه، آزمونی است که برای داوطلبان مشکوک به تقلب برگزار می شود.

کنکور مجدد 1402 برای ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که به آزمون رفع شبهه معروف شده است و برای داوطلبانی که طبق نظر مرجع رسیدگی کننده به تخلفات آزمون، موظف به شرکت در آزمون بودند برگزار شده است.


دفترچه سوالات کنکور مجدد سراسری 1402

دفترچه سوالات کنکور مجدد سراسری 1402 مربوط به آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور است و توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

این دفترچه‌ها برای گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شامل دفترچه ریاضیات و فیزیک، برای گروه آزمایشی علوم تجربی شامل دفترچه‌های زبان عربی، ریاضی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، فیزیک و شیمی، برای گروه آزمایشی گروه انسانی شامل دفترچه‌های زبان عربی اختصاصی، زبان انگلیسی و ریاضی به همراه کلید آزمون منتشر شده است.

دانلود دفترچه سوالات کنکور مجدد سراسری 

برای دریافت دفترچه سوالات آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور روی لینک مربوط به گروه آزمایشی کلیک نمایید:

1 سؤالات گروه آزمايشي علوم ریاضی و فنی ریاضیات فیزیک مشاهده کلید
2 سوالات گروه آزمایشی علوم تجربی زبان عربی ریاضی زیست شناسی  مشاهده کلید
زبان انگلیسی فیزیک شیمی
3 سوالات گروه آزمایشی گروه انسانی زبان عربی اختصاصی زبان انگلیسی ریاضی  مشاهده کلید

سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه سئوالات آزمون دوم رفع شبهه که در روز جمعه ۴ آذر برگزار شد، را منتشر کرد.

  • پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، سازمان سنجش کشور نسبت به نتایج حدود یک هزار نفر از داوطلبان  کنکور سراسری ۱۴۰۲ مشکوک شد.
  • شبهات وارده به نتایج آزمون این داوطلبان با استناد به مواردی مانند “همخوان نبودن نتایج آزمون کتبی با سوابق تحصیلی”، یا “عدم مطابقت نتیجه به دست آمده آزمون ۱۴۰۲ با آزمون‌ها قبلی” بود و این دو مورد، معیاری برای شبهه‌دار شدن نتایج برخی از داوطلبان قرار گرفت.
  • این داوطلبان دو بار در آزمون رفع شبه شرکت کردند. نخستین آزمون در نیمه مهر ماه برگزار شد و زمان برگزاری آزمون دوم ۴ آذر ماه بود. پس از  برگزاری آزمون اول، گروهی از داوطلبانی که در آزمون اول شرکت کرده بودند، در اعتراض به برگزاری آزمون دوم  یکشنبه ۲۹ آبان مقابل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تجمع کردند.
  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در یک نشست خبری که روز شنبه ۷ آبان ماه برگزار شد، درباره این گروه از داوطلبان گفت: هزار نفر از داوطلبان آزمون ورود به دانشگاه‌ها برای آزمون رفع شبهه دعوت شدند که از این تعداد، حدود ۷۷۷ نفر در آزمون  رفع شبهه شرکت کردند. ما به داوطلبان اعلام کرده‌ایم، اگر نیمی از میزان نمره آزمون قبلی را به دست بیاورند، می‌توانند وارد دانشگاه شوند. تعدادی از افراد که در این آزمون شرکت کردند، موفق به کسب حد نصاب لازم شدند. از این تعداد تنها ۸ نفر تبرئه شدند و توانستند تا ۳۴ درصد و بیشتر از نمره آزمون سراسری خود کسب کنند که با بررسی ها مشخص شد این ۸ نفر دانش آموزان سال یازدهمی بودند که در برگه ثبت نام خود را دانش آموزان کار دانش و فنی حرفه ای معرفی کرده اند و نمره سوابق تحصیلی خود را صفر رد کرده بودند و همین امر موجب شده بود که در نمره آزمون آنها شبهه وارد شود.
  • آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به آزمون رفع شبهه معروف شده است در روز ۴ آذرماه ۱۴۰۲ برای داوطلبانی که طبق نظر مرجع رسیدگی کننده به تخلفات آزمون، موظف به شرکت در آزمون بودند برگزار شده است.
  • دفترچه سوالات کنکور مجدد رفع شبهه سراسری 1402 ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در اینجا از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.
  • دفترچه سوالات کنکور مجدد رفع شبهه سراسری 1402 برای گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شامل دفترچه ریاضیات و فیزیک، برای گروه آزمایشی علوم تجربی شامل دفترچه های زبان عربی، ریاضی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، فیزیک و شیمی، برای گروه آزمایشی گروه انسانی شامل دفترچه های زبان عربی اختصاصی، زبان انگلیسی و ریاضی به همراه کلید آزمون منتشر شده است.
  • رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد کنکور رفع شبهه‌ گفت، حدود ۷۰۰ داوطلب کنکور ۱۴۰۲ شرکت کرده اند.
  • وی با اشاره به آمار متخلفان در کنکور ۱۴۰۲ خاطرنشان کرده بود: حدود ۸۵۰ نفر در سر جلسه کنکور ۱۴۰۲ با تجهیزات تقلب شناسایی شدند. حدود هزار نفر هم نتایج آزمون آنها شبهه دار بود که از میان این هزار نفر، حدود ۷۷۰ نفر در آزمون رفع شبهه شرکت کردند و حدود ۲۰۰ نفر هم در آزمون شرکت نکردند.
  • از میان کسانی که در آزمون رفع شبهه کنکور ۱۴۰۲ شرکت نکردند با توجه به اینکه به آنها فرصت داده شد که از خودشان رفع شبهه کنند و این افراد اقدامی نکردند به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌ها معرفی می‌شوند و احتمالاً محکوم می‌شوند.
  • کنکور مجدد رفع شبهه سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به آزمون رفع شبهه معروف شده است در روز ۴ آذرماه ۱۴۰۲ برای داوطلبانی که طبق نظر مرجع رسیدگی کننده به تخلفات آزمون، موظف به شرکت در آزمون بودند برگزار شده است.
  • دفترچه سوالات آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در اینجا از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.
  • دفترچه کنکور مجدد سراسری 1402 برای گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شامل دفترچه ریاضیات و فیزیک، برای گروه آزمایشی علوم تجربی شامل دفترچه های زبان عربی، ریاضی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، فیزیک و شیمی، برای گروه آزمایشی گروه انسانی شامل دفترچه های زبان عربی اختصاصی، زبان انگلیسی و ریاضی به همراه کلید آزمون منتشر شده است.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه کنکور مجدد رفع شبهه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی