جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52786

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401-1402

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401-1402 1

در این مقاله لینک مستقیم دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1401-1402 را در اختیار داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد قرار داده ایم. علاوه براین، همینجا از شرایط عمومی و اختصاصی جدید برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی کل کشور مطلع می شوید.

شرایط جدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 1401-1402

شرایط جدید ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1401-1402، شامل شرایط عمومی و اختصاصی به طور کامل در دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده است. می توانید این دفترچه را همینجا دانلود کنید:

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 1402

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد می توانند برای ثبت نام بدون کنکور ورودی های بهمن ماه 1401، از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام کنند. برای اینکار لازم است دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

اگر بعد از مطالعه این دفترچه با سوال و ابهام روبرو شده اید، نگران نباشد می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی، به صورت تلفنی راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند، علاوه براین تمام مراحل ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را برای متقاضیان در سراسر کشور انجام می دهند. برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 1402 می توانید روی لینک دانلود زیر کلیک کنید:

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401-1402 2

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته 1402


مشاوره ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 1402

داوطلبان گرامی در سراسر کشور می توانند برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1401-1402 که مربوط به پذیرش بدون کنکور دانشجو به عنوان ورودی های بهمن ماه 1401 است، می توانند با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی علاوه براین که راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند، تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد را نیز برای متقاضیان انجام می دهند.

در واقع دانشــگاه بــه عنــوان یــک نهــاد اجتمــاعی یکــی از ارزشمندترین منابعی است که جامعه براي پیشرفت و توسـعه در اختیار دارد. این نهاد به جهت نقش تعیین کنندهاي کـه در تولید دانش (پژوهش) و انتقال دانش (آموزش) دارد به عنـوان یکی از شاخصهاي تعیین میزان توسعه کشورها مد نظر قـرار گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا و در پی تأمین اهداف کمی و کیفی منبعث از رهیافتهاي موجود در برنامـه
توسعه اقتصادي، اجتماعی و فرهنگی اقدام به پذیرش دانشجو مینماید. دفترچه حاضر به منظـور پـذیرش دانشـجو در دوره کاردانی ناپیوسته براسـاس سـوابق تحصـیلی تـدوین گردیـده است.

آموزش در دانشـگاه آزاد اسـلامی براساس نظام واحدي است. در این نظام هر درس با توجه بـه سرفصل و حجم مطالب از یـک، دو، سـه و یـا چهـار واحـد درسی تشکیل شده است. دانشجویان در هر نیمسال تحصـیلی با انتخاب تعدادي از دروس براساس ضوابط مربوط و حضور در کلاسهاي نظري و عملی آنها، در پایان نیمسال تحصـیلی در امتحان آن دروس شرکت مـی نماینـد و پـس از موفقیـت در امتحان کلیه دروس فارغ التحصـیل مـی شـوند. در ایـن نظـام آموزشی چنانچه دانشجویی در یک درس نمره قبولی نیـاورد، ملزم به گذراندن مجدد همان درس میباشـد.

  1. براسـاس مفـاد آیین نامه آموزشی تعداد واحدهاي درسی لازم براي گذرانـدن هریک از دورههاي کـاردانی و کارشناسـی برطبـق مصـوبات
    شوراي عالی برنامهریزي تعیین و اعلام میشود. حداکثر طـول مدت تحصیل براي دوره کاردانی 3 سال میباشد.
  2. گروه آزمایشی : رشتههاي مختلف دانشگاه بـه پـنج گـروه «ریاضی و فنی مهندسی»، «علـوم تجربـی »، «علـوم انسـانی »، «زبانهاي خارجی» و «هنر» تقسیم میشود.
  3. محل دانشگاهی : دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهاي مختلف داراي تشکیلات دانشگاهی به نام «واحد دانشگاهی» و «مرکـز آموزشی» میباشد.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه آزاد 

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی