جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 31567

دانلود نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان (جدید)

دانلود نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان

اگر به دنبال نصب و دانلود نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان و بهترین روش برای دریافت فیش حقوقی پرداخته ایم، این مقاله مناسب شماست. امروزه اپلیکیشن ها یا همان نرم افزارهای ویژه گوشی موبایل برای سهولت دسترسی به امکانات آنلاین سامانه های مختلف طراحی می شود. یکی از این اپلیکیشن های قابل نصب روی گوشی موبایل، نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان است:

دانلود نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان

نرم افزارهای مختلفی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان وجود دارد، اما کدام نرم افزار قابل اعتماد است و فرهنگیان می توانند اطلاعات شخصی خود را در آن وارد کنند؟

قطعا هر برنامه ای تحت عنوان فیش حقوقی فرهنگیان قابل اعتماد و نصب بر روی گوشی تلفن همراه نیست و البته بهترین روش برای دریافت فیش حقوقی مراجعه به سایت رسمی فیش حقوقی است. از طریق این سایت دریافت فیش حقوقی معلمین شاغل و بازنشسته و … امکانپذیر است و مربیان پیش دبستانی نیز میتوانند حق بیمه خود را پرداخت کنند.

برای دسترسی ساده و سریع به این سایت می توانید بعد از ورود به سایت فیش حقوقی به نشانی my.medu.ir آیکن میانبر آن را بر روی صفحه نمایشگر گوشی اندروید یا آیفون خود قرار دهید تا برای هر بار مراجعه به این سایت، نیازی به جستجوی آدرس مذکور نداشته باشید.

اگر برای قرار دادن آیکن میانبر بر روی تلفن همراه اندروید یا آیفون نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید، کارشناسان راهنما و پاسخگوی شما عزیزان هستند.

my.medu.ir | سایت رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان 

دانلود نرم افزار فیش حقوقی فرهنگیان (جدید) 1

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل

ورود به سیستم فیش حقوقی : هم اکنون بسیاری از فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی 1400 خود دچار مشکل شده اند.دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل صرفا ؛ از طریق fish.medu.ir – سامانه فیش حقوقی فرهنگیان ؛ با داشتن کدملی و کد پرسنلی امکان پذیر است. دریافت این فیش از طریق شماره حساب ممکن نخواهد بود.

استفاده از هرگونه نرم افزار و یا سایت غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیر مجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن برعهده کاربر می باشد. تنها مرجع رسمی و قانونی دریافت فیش حقوقی سایت fish.medu.ir می باشد. کاربرانی که از سایت ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده اند هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی