کد خبر : 16020

دانشگاه ها امتحانات را مجدد برگزار میکنند؟

دانشگاه ها امتحانات را مجدد برگزار میکنند؟

آیا دانشگاه ها امتحانات را مجدد برگزار میکنند؟ معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد، اگر دانشگاه تشخیص دهد امتحان مجازی که برگزار کرده است به دلیل قطعی اینترنت و دلایل دیگر صحیح نبوده، میتوانند امتحانات را مجدد برگزار کنند. با توجه به صحبت ‌های دانشجویان، تکلیف نمره برخی از امتحانات نامشخص است. معلوم نیست دانشگاه ‌ها در قبال امتحانات نیمه کاره دانشجویان و افرادی که به هر دلیل در جلسه امتحان غیرحضوری شرکت نکرده اند و یا نتوانسته اند با موفقیت امتحان دهند، چه تصمیمی خواهند گرفت.


دانشگاه ها میتوانند امتحانات را مجدد برگزار کنند

دانشگاه ها می توانند امتحانات را مجدد برگزار کنند، دانشجویانی که به دلایلی نظیر قطعی اینترنت، عدم دسترسی به سیستم و … موفق به شرکت در امتحانات نشده اند، توجه داشته باشند که دانشگاه محل تحصیل اجازه برگزاری امتحانات مجدد را دارد. در رابطه با تعیین تکلیف دانشجویانی که آزمون مجازی حضور نداشته اند، تصمیم گیری درمورد امکان شرکت در امتحان مجدد دانشگاه، با مجری برگزار کننده امتحان است. معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان تاکید کرد، دانشگاه‌ها در این زمینه تمهیدات لازم را پیش بینی کرده اند.

وزارت علوم اختیار برگزاری مجدد امتحان در دانشگاه های را در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده است. اگر دانشگاه تشخیص دهد امتحان مجازی که برگزار کرده است به دلیل قطعی اینترنت و دلایل دیگر صحیح نبوده، مجاز به برگزاری مجدد امتحان است. تشخیص این موضوع صرفا برعهده دانشگاه است و  با وزارت علوم نخواهد بود.

امتحانات غیرحضوری این ترم دانشگاه ‌ها آغاز شده است. برخی از دانشجویان به دلایل مختلف مانند اختلال در سامانه، بروز مشکل در بارگذاری پاسخنامه، قطعی دسترسی به اینترنت و سایر دلایل نتوانستنددر امتحانات غیرحضوری با موفقیت عمل نمایند.

برای مشاوره تلفنی و اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به دانشگاه ها و اینکه آیا دانشگاه ها امتحانات را مجدد برگزار میکنند؟ می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود:

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی