جهت مشاوره در زمینه دانشجویان مشمول حضور در دانشگاه ها سال 99-1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 25654

دانشجویان مشمول حضور در دانشگاه ها سال 99-1400

دانشجویان مشمول حضور در دانشگاه ها سال 99-1400

در این مقاله از علت اعلام امکان حضور در دانشگاه برای داشنجویانی که مشمول حضور در دانشگاه ها در سال 99-1400 می باشند مطلع می شوید. سوالی که مطرح شده این است که با توجه به محدودیت ها و تعطیلی های پیشگیری از کرونا به چه دلیل دانشجویان می توانند در دانشگاه ها حضور داشته باشند:

در محدودیت‌های کرونا کدام دانشجویانی اجازه حضور در دانشگاه را دارند؟

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرح داد که در محدودیت های کرونایی کدام دانشجویان اجاره حضور در دانشگاه ها را دارند.

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه میتوانند در آزمایشگاه‌ ها حاضر شوند. برای جلوگیری از وقفه در فرآیند آموزش برای حضور در دانشگاه مشکلی نیست و خوابگاه‌ ها هم برای این دسته از دانشجویان خدمات ارائه می‌ کنند.
  • لازم به ذکر است که حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ ها و خوابگاه ‌ها با رعایت حداکثری شیوه نامه‌ های بهداشتی صورت می‌گیرد.
  • تخلیه خوابگاه‌ های برخی از دانشگاه ‌ها بنا به تصمیم خود دانشگاه ‌ها بوده است و بر اساس شرایط خودشان صورت گرفته است، اما سیاست کلان وزارت علوم تعطیلی سراسری خوابگاه ها نیست.
  • حذف ترم از جمله سیاست‌ هایی بوده است که در ترم گذشته به دانشگاه‌ ها ابلاغ شده و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در شرایط شیوع کرونا و در صورت مشکل برای ادامه تحصیل می‌توانند از دانشگاه مبدا درخواست حذف ترم کنند.

برای اطلاع از نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه ها و اخبار تمدید تعطیلی دانشگاه های کشور می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی