جهت مشاوره در زمینه حذف رشته آموزش هوشبری از کنکور کارشناسی ارشد 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 27700

حذف رشته آموزش هوشبری از کنکور کارشناسی ارشد 1400

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400

رشته آموزش هوشبری از کنکور کارشناسی ارشد 1400، حذف شد. حذف ناگهانی رشته آموزش هوشبری از آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اطلاع رسانی شد! در ادامه از جزئیات خبر مطلع میشوید.

حذف رشته آموزش هوشبری از کنکور کارشناسی ارشد 1400

رشته آموزش هوشبری از کنکور کارشناسی ارشد 1400 حذف شد. مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای عجیب اعلام‌ کرد رشته آموزش هوشبری در مقطع کارشناسی ارشد فاقد مجوز پذیرش دانشجو است. این رشته از لیست رشته های آزمون ۱۴۰۰ حذف شده است! این درحالیست که تعداد زیادی از داوطلبان بنابر اعلام های قبلی مشغول آمادگی جهت شرکت در این آزمون بوده اند.


آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. زمان ثبت نام برای شرکت در این آزمون در روزهای ۲۹ بهمن تا ۱۰ اسفند ۹۹ است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، رشته کارشناسی تکنولوژی آموزشی به رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی و رشته کارشناسی زیست جانوری به رشته ‌های مجاز برای شرکت در آزمون رشته علوم تغذیه اضافه شدند.



مشاوره برنامه ریزی قبولی در کنکور کارشناسی ارشد

برای مشاوره برنامه ریزی قبولی در کنکور کارشناسی ارشد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. این سامانه امکان مشاوره تلفنی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل را فراهم کرده است. برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی این سامانه می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی