جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود به کلاس در برنامه شاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53162

جبران تعطیلی مدارس با کلاس جبرانی در بهمن ماه 1401

جبران تعطیلی مدارس با کلاس جبرانی در بهمن ماه 1401 1

جبران تعطیلی مدارس با کلاس جبرانی در بهمن ماه 1401 خواهد بود. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سه پیشنهاد برای جبران تعطیلات اخیر مدارس گفت: یکی از پیشنهادات بازگشایی مدارس را برگزاری کلاس جبرانی در روزهای پنج‌شنبه اعلام کرد! در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:

سه راهکار برای جبران تعطیلی مدارس در بهمن ماه 1401

وزیر آموزش و پرورش سه راهکار برای جبران تعطیلی مدارس در بهمن ماه 1401، اعلام کرد وی شرح داد:

  • تعطیلی مدارس به دلیل کرونا بسیار به دانش‌آموزان آسیب زد و امسال هم  وضعیت غیرحضوری شدن مدارس بی سابقه بود. از رئیس‌جمهور خواهش کردم  در این خصوص فکری شود تا آخرین جایی که تعطیل می‌شود مدارس باشند.
  • وی در خصوص جبران اُفت تحصیلی دانش‌آموزان بیان کرد: آموزش در روزهای پنج شنبه، دوران تحصیل و تابستان پیش‌بینی شده است البته حق الزحمه طرح جبران افت تحصیلی سال گذشته هنوز پرداخت نشده است.
  • وزیر آموزش و پرورش گفت: نوبت دوم سال تحصیلی مدارس شروع شده است و در بین آن باید امتحانات برگزار شود.
  • وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌های جبرانی برای عقب‌ماندگی تحصیلی مدارس مطرح کرد:چند پیشنهاد ارائه شده که یکی از آنها برگزاری کلاس جبرانی در روزهای پنج‌شنبه‌ و حضور اختیاری دانش‌آموزان است و پیشنهادهای دیگر افزایش سال تحصیلی و ادامه دادن زمان تحصیل و برگزاری کلاس‌ جبرانی در تابستان است البته هنوز حق الزحمه کلاس جبرانی سال گذشته پرداخت نشده است؛ این موارد باید اجرا شود تا دانش‌آموزان از ساعات آموزشی پیش‌بینی شده جا نمانند.

ادامه تعطیلی مدارس در بهمن ماه 1401

تعطیلی مدارس از دی تا بهمن ماه به دلایل مختلف اعم از آلودگی هوا و برف و کولاک، یکی از موضوعات قابل بحث این روزها در نظام آموزشی کشور است . از آلودگی هوا تا مصرف بیش از حد گاز یا بارش برف و باران به نظر می‌رسد با هر مشکلی قرار است مدارس تعطیل شوند اما آیا این خوب است یا بد؟.

  1. بعضی از دانش آموزان موافق این تعطیلی هستند زیرا در طول دوران کرونا، با نحوه آموزش از راه دور به خوبی آشنا شده اند و دیگر استرس شرکت در کلاس را ندارد.
  2. دانش آموزان می توانند در آرامش به مطالعه بپردازند و در کلاس ها و آزمون ها شرکت می کنند.
  3. علاوه براین وجود گازهای سمی در هوا، جان و سلامتی فرزندان ما را به خطر می اندازد، آموزش و پرورش برای حفاظت از سلامتی دانش آموزان، مدارس را تعطیل می کند. سلامت دانش آموزان که آینده ساز کشور هستند، در اولویت است و آموزش و پرورش طی دوران کرونا، به خوبی  بسترهای لازم برای آموزش از راه دور را فراهم کرده است.
  4. لازم است در نظر داشته باشیم که با پیشرفت تکنولوژی و راههای ارتباط آنلاین، در آینده ای نزدیک در سراسر دنیا بسیاری از امور از جمله آموزش و حتی بسیاری از مشاغل غیر حضوری و آنلاین خواهند شد.
  5. حضور فیزیکی در مراکز مختلف الزامی به نظر نمی رسد، زمانی که این فرهنگ ایجاد شود، آلودگی و ترافیک کاهش پیدا می کند، دانش آموزان و بسیاری از افراد شاغل در اجتماع، دیگر نیاز به اتلاف وقت در ترافیک و آلودگی هوا نخواهند داشت.
  6. پیش از کرونا، بسیاری از دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی با استرس و فشار حضور در کلاس و امتحان روبرو بودند، اما با آغاز کلاس های غیر خضوری، آرامش به روح و جسم دانش آموزان بازگشت. در روزهای آموزش غیر حضوری مدارس، دانش آموزان سرحال تر و شاداب تری داشتیم.
  7. اهمیت آموزش را نمی توان نادیده گرفت، اما آموزش دیدن وابسته به حضور فیزیکی نیست، چیزی که مهم است، حضور ذهن دانش آموزان است نه مکانی که در آن حضور دارند.
  8. بنابراین راه کار اساسی برای جبران تعطیلی مدارس، این است که دانش آموزان در هر شرایطی (حضوری یا آنلاین)، به مطالعه منظم ادامه دهند و اولیا، دانش آموزان را بستر آموزش آنلاین مدارس آشنا کنند.
  9.  آموزش غیر حضوری مدارس می تواند مزیت های بسیاری برای دانش آموزان داشته باشد. برنامه شاد یکی از ابزارهای موثر و موفق برای آموزش دانش آموزان در تمام پایه ها است.

 برنامه راهیان نور و آموزش استثنایی در شاد 1400

لینک دانلود برنامه شاد جدید 

برای دانلود برنامه شاد درسی با لینک مستقیم روی عبارت زیر کلیک کنید:


جبران تعطیلی مدارس با کلاس جبرانی در بهمن ماه 1401 2دانلود نسخه جدید برنامه شاد 

جبران تعطیلی مدارس با کلاس جبرانی در بهمن ماه 1401 3

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود به کلاس در برنامه شاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی