جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 41196

ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله از زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور تکمیل ظرفیت 1402-1403  مطلع می شوید. ثبت نام دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 1401 در سایت سنجش انجام می شود.


ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش بهمن ماه، به صورت اینترنتی انجام می شود. اطلاعيه ثبت نام در مرحله پذيرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌اي «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي بهمن ماه:

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در پذيرش دوره مذكور (برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هاي مرحله پذیرش مهرماه و برخی رشته های جدید) از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به آدرس www.sanjesh.org است؛ لذا متقاضيان ثبت‌نام، كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در پذيرش مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.


شرايط ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی 

شرایط ثبت نام کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش به شرح زیر اعلام شد:

متقاضي شرکت در پذیرش، باید هر یک از اقدام‌های زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

  • 1- مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور.
  • 2-دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رساني سازمان و مطالعه آن.
  • 3- خريد كارت اعتباري ثبت‌نام از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. (ضمناً هزينه خدمات پيام کوتاه شامل هزینه مي‌باشد.)
  • 4-آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.
  • متقاضي باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه و همچنین نحوه ورود به درگاه براي ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی، در درگاه اطلاع‌رساني مذكور در زمان مقرر قرارداده شده است.

تذكرات مهم:

  • 1) مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.
  • 2) مسئوليت صحت مندرجات تكميل شده فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود.
  • 3) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغيير نيست؛ بنابراين، متقاضي بايد در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه، نهايت دقت را به‌كار گيرد.
  • 4) در هر مرحله از پذيرش (ثبت‌نام، پذيرفته‌شدن، حين تحصيل در دانشگاه و …) مشخص شود كه متقاضي حقايق را كتمان نموده و يا واجد شرايط و ضوابط مندرج در اين دفترچه نيست، از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.
  • 5) متقاضي مي‌بايست پس از پايان ثبت‌نام الكترونيكي (اينترنتي)، از تمامي صفحات، پرينت تهيه نموده و نزد خود نگه دارد.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي دانشگاه علمی کاربردی:

به متقاضيان توصيه مي‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه‌نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و متقاضیان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. همچنين متقاضيان لازم است كه در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك متقاضی، در صورت پذيرفته شدن، قبولي وي ملغي و از ادامه تحصيل متقاضی جلوگيري خواهد شد.

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

  • 1) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمامي مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.
  • 2) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامي از سوي متصديان كافي‌نت‌ها، مسئوليت هرگونه خطا در اين مورد، متوجه شخص متقاضی است و سازمان سنجش آموزش كشور به هيچ وجه امكان اصلاح اشتباهات مذكور را نداشته و هيچگونه عذري در اين زمينه پذيرفته نخواهد شد.
  • 3) توصيه‌ مي‌شود متقاضيان، پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي، يك نسخه پرينت از تقاضانامه خود تهيه و آن را نگهداري نمايند.
  • 4) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ‌اعلام ‌خواهد شد.

نحوه گزینش در دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضيان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. متقاضیان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند. در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به متقاضيان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. لذا پیشنهاد می‌شود متقاضيان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند. متقاضيان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوي دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

ضمناً متقاضیان گرامي مي‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي درگاه اطلاع‌رساني سازمان در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند. همچنین می توانند برای ثبت نام و رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در سال 1402-1403، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی