جهت مشاوره در زمینه پیگیری دریافت کارت ایثارگری هوشمند

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26947

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 1

این مقاله راهنمای ثبت نام کارت شناسایی جدید ایثارگری هوشمند است. ایثارگران عزیز با مطالعه این صفحه می توانند نسبت به دریافت کارت ایثارگری هوشمند اقدام کنند. امکان پیگیری تلفنی جهت دریافت کارت ایثارگری هوشند، فراهم شده است. شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تلفن های مندرج در این مقاله با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند. برای ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی ایثارگری هوشمند جدید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مدارک لازم برای دریافت کارت ایثارگری سال 1400-1401

صدور کارت شناسایی هوشمند ایثارگران

برای ثبت نام کارت شناسایی ایثارگری هوشمند لازم است به نشانیisaarit.isaar.ir مراجعه کنید. بعد از ثبت نام درکوتاهترین زمان ممکن ، صدور کارت شناسایی (برای همسران ، فرزندان ، والدین شاهد و جانبازان 5 درصد به بالا و همسران جانبازان 70 درصد و آزادگان بالاتر از 6 ماه اسارت وآزاده سیاسی بیشتر از سه ماه)، انجام می شود.

نحوه ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند

1- ایجاد درخواست در سایت ایثار
2- تایید درخواست های ایجاد شده توسط پذیرش شهرستان و استان و حراست استان (کارت المثنی )
3- صدور و چاپ کارت ایثارگری در ستاد مرکز
4- تحویل کارت ایثارگری به سه صورت :
الف ) مراجعه حضوری . ب ) تحویل به نماینده استان . ج ) تحویل از طریق شرکت پست .


برای پیگیری روند اجرا و درخواست و برای مشاوره و کسب راهنمایی بیشترمی توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 3

سامانه صدای مشاور- تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613


مدارک مورد نیاز صدور کارت ایثار ملی جهت ارائه به یگان

برای ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند لازم است مدارک زیر را به یگان مربوط ارائه نمایید:

  • 1- تکمیل فرم های خوداظهاری 8گانه (دانلود فرم های 8 گانه )
  • 2- عکس  3×4با لباس شخصی (پشت زمینه سفید)
  • 3- کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی ایثارگر
  • 4- کپی از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی عائله (فرزند – همسر)
  • 5- کپی مدرک مشخص کننده آخرین یگان خدمت کارکنان وظیفه (کپی پشت و رو از کارت پایان خدمت و کارت احتیاط)

همچنین جهت تسهیل در امر بررسی مدارک شما عزیزان در صورت تمایل  و کاملا اختیاری می توانید مدارک زیر را نیز در اختیار دفاتر مراجعات ایثار قرار دهید.

  • الف: (اختیاری) کپی مدرک مشخص کننده آخرین یگان خدمت کارکنان پایور (اختیاری)
  • ب: (اختیاری) کپی از سوابق جبهه، سوابق مسئولیت، سوابق حضور در عملیات، سوابق اسارت، سوابق مجروحیت، سایر سوابق ایثارگری، افراد تحت تکفل (اختیاری)
  • پ: (اختیاری) دو قطعه عکس مستند ایثارگر از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی (انفرادی یا دسته جمعی)(اختیاری)

توجه:

  • 1- تمامی کپی ها، دارای کیفیت مناسب باشد
  • 2- سامانه ایثارآجا به گونه ای طراحی گردیده است که تمامی یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران می بایست بدون در نظر گرفتن نیرو و آخرین یگان خدمتی ایثارگر پاسخگو کلیه ایثارگران آجا اعم از پایور و منقضی خدمت (سرباز) باشند.
  • 3- قابل ذکر است این سامانه به گونه ای طراحی گردیده است که شما ایثارگر عزیز(یا نماینده ایثارگر) تنها در یک مرحله مدارک را تحویل نزدیکترین یگان محل سکونت خود داده و کلیه مراحل اعم از ثبت مدارک، ارسال مدارک به یگان بررسی کننده، ارسال مدارک به ستاد نیرو و ستاد آجا و همچنین ارسال مدارک به ستاد کل ن.م بصورت پیامک جهت آگاهی شما سروران گرامی ارسال می گردد. و در نهایت پس از استخراج سوابق مناطق عملیاتی جهت تائید به شما اطلاع رسانی می گردد.
  • 4- این اقدامات تنها جهت صدور کارت ایثار ملی می باشد و سایر اقدامات مربوط به شما عزیزان در خصوص جانبازی ماده 87 و غیره را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

در صورت داشتن هرگونه مشکل ، در خصوص تحویل مدارک به یگان های اعلامی ذکر شده در بالا می توانید با شماره تلفن 02188474738 و یا با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل نمایید. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

ایثارگران گرامی؛

با هدف سهولت و تسهیل در خدمت رسانی به ایثارگران عزیز، سامانه مکانیزه ایثار براساس دستورالعمل ابلاغی دبیرخانه شورای رزمندگان ستاد کل ن.م توسط معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و عملیاتی گردیده و اقدامات مربوط به صدور کارت ایثار ملی شما عزیزان از طریق سامانه مذکور انجام می پذیرد.

لذا ایثارگران گرامی که در طول دفاع مقدس در بازه زمانی 1359/6/31 تا 1367/5/29 در ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از 45 روز در مناطق عملیاتی خدمت نموده اند از مورخه 1400/6/17 می توانند به نزدیک ترین یگان محل سکونت (لیست دفاتر پاسخگویی کارت ایثار ملی در سطح کشور) خود مراجعه نمایند تا اقدامات لازم جهت صدور کارت ایثار ملی آنان انجام گردد.

قابل ذکر است تکمیل فرم های زیر و مراجعه به نزدیکترین یگان محل سکونت و تحویل مدارک اعلام شده ، جهت کلیه متقاضیان کارت ایثارملی ، حتی ایثارگرانی که قبلا بصورت اینترنتی درخواست نموده اند و یا دارای کارت ایثار قدیمی ارتش می باشند، جهت صدور کارت ایثار ملی الزامی است.

با عنایت به اینکه اطلاعات موجود شما ایثارگران عزیز، با توجه به گذشت زمان ازتاریخ رهایی و ترخیص کافی و کامل نمی باشد، لذا از شما ایثارگر محترم درخواست می گردد جهت صدور کارت ایثار ملی مدارک زیر را تکمیل و به نزدیک ترین یگان محل سکونت خود تحویل نمائید.

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 4

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 5 لیست دفاتر پاسخگویی کارت ایثار ملی در سطح کشور به تفکیک استان (دانلود)

پرسش های متداول

1    لیست آدرس یگان ها که پاسخگو هستند؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 ليست يگان هايي كه اقدامات مربوط به كارت ايثار ملي در آن انجام مي شود در سايت آجا  به آدرس www.aja.ir صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است.

2    مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارت ایثار ملی؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت ایثار ملی و ليست يگان هايي كه اقدامات مربوط به كارت ايثار ملي در آن انجام مي شود در سايت آجا به آدرس www.aja.ir صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است.

3    باسلام همسر من بازنشسته ارتش بودند كه به رحمت خدا رفته اند آیا کارت ایثار برای ایشان صادر می گردد؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 كارت ايثار ملي به ايثارگراني كه در قيد حيات نمي باشند تعلق نميگيرد وليكن تمهيداتي براي خانواده آنان درنظر گرفته شده كه متعاقبا به محض تصويب اعلام ميگردد لذا جهت ثبت سابقه فرزندان و همسر اين ايثارگر عزيز مي توانيد مدارك اعلامي در سايت آجا را تكميل و به نزديكترين يگان محل سكونت خود كه در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است تحويل نماييد.

4    مزایا کارت ایثار ملی چیست؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 دارندگان كارت ايثار ملي از امتيازات پيش بيني  شده در سند راهبردي خدمات رساني به رزمندگان بهره مند مي شوند كه اطلاعات تكميلي در هفته آتي در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام  خواهد گرديد.

5    آیا دارندگان کارت ایثار قدیمی نیز باید برای دریافت کارت ایثار ملی اقدام نمایند؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 با توجه به اینکه اطلاعات كامل تري از شما عزيزان جهت ارايه به دبيرخانه شوراي رزمندگان به منظور صدور كارت ايثار ملي نیاز است  تکمیل و تحويل مدارك اعلامي جهت ایثارگرانی که کارت ايثار قديمي نیز دارند  الزامي است و  ضمنا مدارك مورد نياز جهت صدور كارت ايثار ملي و ليست يگان هايي كه اقدامات مربوط به كارت ايثار ملي در آن انجام مي شود در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است

6    قبلا در سایت آجا ثبت نام نمودم آیا بایستی دوباره اقدام نمایم؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 با توجه به اينكه اطلاعات بارگذاري شده در سايت آجا داراي نقص و مشكل بود لذا كليه ايثارگران آجا  اعم از ايثارگراني كه در سايت ثبت نام نمودند يا ثبت نام ننمودند بايستي بر اساس اطلاعيه درج شده در سايت آجا به آدرس www.aja.ir  گزينه كارت ايثار ملي مراجعه نماييد و  مدارك و فرم هاي را تكميل نموده و به نزديكترين يگان ارتش كه آدرس آن در سايت فوق موجود مي باشد مراجعه نموده و مدارك را تحويل نماييد تا اقدامات جهت صدور كارت ايثار ملي جنابعالي صورت پذيرد.

7    اطلاعات بنده در یگان موجود می باشد چرا از آنها استفاده نمی نمایید و دوباره مدارک می خواهید؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 با توجه به اطلاعات كامل تري از شما عزيزان جهت ارايه به دبيرخانه شوراي رزمندگان به منظور صدور كارت ايثار ملي الزامي است و مدارک موجود در یگان ناقص می باشد لذا مدارك مورد نياز جهت صدور كارت ايثار ملي و ليست يگان هايي كه اقدامات مربوط به كارت ايثار ملي در آن انجام مي شود در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است تكميل نموده و به آدرس هاي اعلام شده تحويل نماييد.

8     فرم های اجباری و  اختیاری کدام فرم ها هستند؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 مدارك مورد نياز در دو بخش  اجباري فرم شماره 1و2(اطلاعات شناسنامه اي) و اختياري فرم شماره 3،4،5،6،7و8(مدارك خدمتي)  مي باشد وليكن چنانچه مدارك خوداضهاري را كامل نماييد ما را در دسترسي سريع تر به سوابق خود كمك كرده ايد ضمنا مدارك مورد نياز جهت صدور كارت ايثار ملي و ليست يگان هايي كه اقدامات مربوط به كارت ايثار ملي در آن انجام مي شود در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده است

9    آیا برای تحویل مدارک فرزندم برود اشکالی ندارد؟

ثبت نام کارت ایثارگری هوشمند 6 هیچ اجباری جهت حضور خود رزمنده نمی باشد و هر یک از بستگان جنابعالی می تواند مدارک را به نزدیکترین یگان آجا که  ليست يگان ها در سايت آجا صفحه مربوط به كارت ايثار ملي اعلام گرديده مراجعه و تحویل نماید.

5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه پیگیری دریافت کارت ایثارگری هوشمند

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 29 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فخری سه‌شنبه , 6 دسامبر 2022 - 1:08

با سلام کارت ایثار هوشمند و حقوق ایثار گری برای حضور در جبهه داده میشود ?

پاسخ مشاور یکشنبه , 11 دسامبر 2022 - 10:11

سلام در صورت نداشتن شغل وبیمه بله

امامی پنج‌شنبه , 9 سپتامبر 2021 - 12:06

سلام پدر من قبلا کارت ایثارگری داشتن از این لمینت شده ها الان برای کارت هوشمند بازهم باید د سایت آجا دوباره ثبت نام کنند؟ آخه ۵ ماه پیش ثبت نام کردم و کد رهیگیری ام دادن ولی کارت هنوز نیومده،. داخل سایت هم زده برای دریافت کارت ایثارگری به یگان شهر خودتون اقدام کنید. الان کار پدر من تعویض کارت هست بازهم باید مراجعه کنند یا برای کسانس که تاژه میخان اقدام کنند هست. ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ مشاور دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 16:41

سلام دوست محترم بهتر از نزدیکترین یگان پیگیری نمایید

سهیلا یکشنبه , 23 می 2021 - 11:28

سلام من پدرم ایثارگر هستش و پرونده داره ولی هیچوقت دنبال کارت ایثارگری نرفته الان باید چیکار کنم که بتونه کارتشو بگیره

عبدالرضا رضایی دوشنبه , 1 مارس 2021 - 23:29

با سلام خدمت برادران ومسولین عزیز،بنده عبدالرضا رضایی جانباز وازاده فاقد کارت ایثار وحتی پرونده ای در بنیاد ندارم باید چکار بکنم،چون تا الان هیچکدام از مزایا به بنده تعلق نگرفته ازجمله ماده38،39،51،190،،،، لطفا راهنمایی بکنید بعد از سی سال فقط یکبار به بنیاد مراجعه کردم که کارکنان بنیاد گفتند شما پرونده ای نداریید باید چکار بکنم،،،،بنیاد شهرستان بویراحمد یاسوج،،

حشمت الله اردستانی سامانی چهارشنبه , 17 فوریه 2021 - 20:15

سلام ۱۰ ماه و۱۶ روز در جبهه مقدس بودم از نه بیمه داشتم نه تکمیلی نه مزایا استفاده نمودم از گوش واعصاب آسیب دیدم بدادم برسید بای کجا برا معاینه بروم

یونس محمدی پنج‌شنبه , 7 ژانویه 2021 - 21:52

سلام.خسته نباشید من کارت ایثار دارم ولی برای تکمیل کارت ایثار یکپارچه نمی تونم وارد سایت آجا شوم لطفا راهنمایی کنید

نصب اپ دانش آموزی