جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیر حضوری فرهنگیان 1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29233

ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیر حضوری فرهنگیان 1403

ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان برای افراد متقاضی آغاز شد. واجدین شرایط میتوانند جهت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و آزمون پایان دوره به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نمایند.

ثبت نام ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

باتوجه به اینکه زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان برای هر یک از اداره های آموزش و پرورش مناطق مختلف ایران متفاوت است, متقاضیان میتوانند برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری دوره مورد نظر در هر استان و ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند:

امکان تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 از ساعت 8 صبح تا 12 شب ختی در ایام تعطیل فراهم می باشد.

متقاضیان میتوانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام به سامانه ltms.medu.ir مراجعه نمایند و جهت ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان اقدام نمایند:

راهنمای تلفنی برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت غیرخضوری فرهنگیان

فرهنگیان عزیز درصورتی که برای  ورود و ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با مشکل یا ابهام روبرو شده اید، نگران نباشید میتوانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی دوره های ضمن خدمت را برای شما عزیزان انجام می دهند.

جهت ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی