جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 22204

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه

برای ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه ۱۴۰۲-۱۴۰۳ این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری زمان ثبت نام مرحله اول دانشگاه امام حسین برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. داوطلبان برای ثبت نام در این دانشگاه ملزم به ثبت نام در کنکور می باشند. برای کسب اطلاعات تکیملی این مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین در اولین مرحله هم زمان با ثبت نام کنکور سراسری خواهد بود. با توجه به اینکه دانشگاه امام حسین از جمله دانشگاه های دارای پذیرش با شرایط خاص می باشد، پذیرش دانشکده افسری از طریق کنکور سراسری انجام می شود. بنابراین بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری زمان ثبت نام مرحله دوم دانشگاه امام حسین برای دعوت به مصاحبه و گزینش و ثبت نام نهایی، بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور است. توجه داشته باشید که داوطلبان حتما برای ثبت نام ملزم به ثبت نام در کنکور سراسری می باشند.

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 1

 برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری لینک زیر را انتخاب نمایید و برای اطلاع از زمان مصاحبه و گزینش دانشگاه امام حسین با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:

زمان ثبت نام کنکور سراسری (زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین)ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 3

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲-۱۴۰۳

هر یک از دانشگاه ها شرایط خاصی برای ثبت نام دارند این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شوند، برای ثبت نام در رشته های دانشگاه امام حسین نیز داوطلبان باید شرایط خاصی داشته باشند که در ادامه شرایط ثبت نام در دانشگاه امام حسین را شرح داده ایم.

از شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه امام حسین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4داشتن تابعیت ایرانی و نداشتن تابعیت دوم

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4اعتقاد به دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4عدم محرومیت از خدمات دولتی

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4دارای شرایط قدی حداقل 165 و حداکثر 190

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4ملزم به خدمت در سپاه پاسداران به عنوان افسر

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4اعتقاد و التزام به ولایت فقیه

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4نداشتن سابقه عضویت یا هواداری احزاب و گروه های غیر اسلامی و غیر قانونی

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4کسب شرط معدل حداقل 14 برای سه سال آخر تحصیلی

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام در دانشگاه امام حسین مورد قبول نیست

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4پذیرش صرفا مخصوص داوطلبان مرد و مجرد است

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4گذراندن دوره آموزش عمومی پاسداری به مدت یک ترم تحصیلی در مراکز آموزشی سپاه

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4گذراندن دروسی نظیر دروس نظامی ، فرهنگی و ورزشی را طبق مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4التزام به تعهد مبنی بر رعایت تمامی قوانین و ضوابط دانشگاه امام حسین

شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه جامع امام حسین از طریق دفترچه و سایت این دانشگاه منتشر شده و در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.


شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه امام حسین

علاوه بر داشتن شرایط عمومی دانشگاه امام حسین شرایط اختصاصی برای ثبت نام دانشجویان دارد که این شرایط به شرح زیر است:

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4داشتن آمادگی برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مورد درخواست سپاه

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4داشتن معدل 14 برای سال آخر تحصیلی داوطلب

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4موفقیت در مراحل آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی سپاه


ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 21 دانشجویان در ابتدای ورود به دانشگاه امام حسین به عنوان پاسدار هستند و لازم است که یک ترم را در مراکز آموزشی سپاه دوره آموزشی را طی کند و گذراندن این دوره الزام است.

نحوه ثبت نام در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲

دانشگاه امام حسین هر ساله مطابق با برنامه زمانی مشخصی به پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری و مراجعه به پایگاه های سپاه اقدام می نماید. داوطلبان باید توجه داشته باشند که زمان ثبت نام در دانشگاه امام حسین محدود است و باید در زمانی که تعیین شده است برای ثبت نام اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسین به دو صورت انجام می شود:

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 22در پذیرش از طریق کنکور سراسری داوطلبان باید در زمان انتخاب رشته اقدام به ثبت نام در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ کنند و در مصاحبه استخدامی این دانشگاه شرکت کنند، توجه داشته باشید که شرکت در مصاحبه عملی دانشگاه امام حسین به منزله قبولی نیست لازم است منتظر نتایج مصاحبه و پذیرش در این دانشگاه باشند.

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 23 در پذیرش از طریق پایگاه های سپاه، داوطلبان لازم است به پایگاه سپاه منطقه خود مراجعه کرده و با کسب اطلاعات از شرایط پذیرش دانشجو نسبت به ثبت نام در این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از شرایط جدید پذیرش دانشجوی بورس در دانشگاه امام حسین و شرایط پذیرش دانشجوی غیربورس در دانشگاه امام حسین با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشارو تماس بگیرند:


ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه امام حسین شرایط خاصی برای ثبت نام و ادامه تحصیل دارند و متقاضیان ثبت نام در دانشگاه امام حسین لازم است قبل از اقدام به ثبت نام با این شرایط آشنا باشند. دانشگاه امام حسین هر ساله زیر نظر سپاه پاسداران اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

اطلاعات مربوط به زمان و شرایط ثبت نام در دانشگاه امام حسین در دفترچه ثبت نام قید شده است، و تمامی اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه به نشانی ihu.ac.ir قابل مشاهده است.

بسیاری از داوطلبان به دنبال ثبت نام در دانشگاه امام حسین هستند در ادامه این مقاله به زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه امام حسین در سال ۱۴۰۲ پرداخته ایم.

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4برای ثبت نام در دانشگاه امام حسین ابتدا باید به سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را در سایت تکمیل نمایید.

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 21راهنمای تصویری ثبت نام در دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ را به محض شروع شدن ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ به این صورت است که داوطلبان می توانند در کنکور ثبت نام و در زمان تعین شده در کنکور شرکت کنند، بعد از مجاز شدن در کنکور می توانند با آگاهی کامل به شرایط ثبت نام در دانشگاه امام حسین کد رشته این دانشگاه را در زمان انتاخاب رشته وارد کنند.

دانشگاه جامع امام حسین یکی از دانشگاه هایی هست که پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری انجام می دهد، یک راه دیگر برای ثبت نام در این دانشگاه از طریق پایگاه های سپاه، بصورت پیوسته و ناپیوسته است.  در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی برای ثبت نام در دانشگاه امام حسین تعیین کرد اگر بر اساس روال سال های گذشته باشد معمولا در شهریور ماه یا بهمن ماه ثبت نام در این دانشگاه انجام می شود.

ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 21پیش بینی می شود که ثبت نام  دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ در شهریور ماه و بهمن ماه باشد.


با توجه به عدم انتشار اطلاعیه مبنی بر زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲، در صورت مشخص شدن جزئیات ثبت نام دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲ و زمان دقیق ثبت نام در دانشگاه در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 4دانشگاه های افسری دارای دانشکده های مختلفی از جمله دانشکده نیروهای هوایی، نیرو زمینی، پدافند هوایی و … هستند. متقاضیان واجد شرایط می توانند بر اساس برنامه زمان بندی ثبت نام که در سایت اعلام خواهد شد اقدام به ثبت نام کنند.


ثبت نام ارشد و دکتری دانشگاه امام حسین ۱۴۰۲

دانشگاه امام حسین علاوه بر ثبت نام در مقطع کارشناسی در مقطع ارشد و دکترا نیز اقدام به پذیرش دانشجو می کند، ثبت نام دانشجو در مقطع ارشد و دکترا نیز در بازه زمانی شهریور و بهمن ماه انجام می شود. متقاضیان برای ثبت نام می توانند در زمان تعیین شده به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

پذیرش دانشجو در مقطع ارشد و دکترا در سال های اخیر از طریق بورسیه مستقیم سپاه انجام می شود و تنها داوطلبانی که موافقت نامه کتبی از سپاه دارند می توانند ثبت نام کنند.

ثبت نام در دوره ارشد و دکترا دانشگاه امام حسین محدودیت سنی دارد و برای ارشد 24 سال و دکترا 26 است.

داشتن حداقل معدل 14 برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه روزانه و حداقل معدل 15 از دانشگاه آزاد و پیام نور برای پذیرش در دوره ارشد این دانشگاه الزامی است.

داشتن حداقل معدل کارشناسی ارشد 15 از دانشگاه روزانه و حداقل معدل کارشناسی ارشد 16 از دانشگاه پیام نور و آزاد بریا پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه امام حسین الزامی است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه امام حسین در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ثبت نام دانشگاه امام حسین افسری سپاه 29

ارتباط تلفنی ثبت نام دانشگاه افسری سپاه
در این مقاله زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه امام حسین را بصورت کامل شرح داده ایم، داوطلبان در سراسر کشور، در صورتی که در روش ثبت نام دانشگاه افسری سپاه با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مشاوران سامانه تلفنی تماس حاصل نمایید تا بتوانند شما را در ثبت نام دانشگاه امام حسین راهنمایی نمایند.
به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Masood دوشنبه , 21 دسامبر 2020 - 8:56

سلام ببخشید کی ثبت نام واسه سپاه شروع میشه

نصب اپ دانش آموزی