جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه و بدون سهمیه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53167

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه شاهد و ایثارگر

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه شاهد و ایثارگر

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه شاهد و ایثارگر 1403 و بدون سهمیه در بهمن ماه 1402 آغاز شد. دارندگان سهمیه شاهد و ایثارگر می توانند برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با سهمیه شاهد و ایثاگر، اقدام نمایند. در ادامه از جزئیات کامل خبر و سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مطلع می شوید.

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سایت مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1403 را اعلام کرد.


زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 

معمولا هر سال، زمان ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد با سهمیه شاهد و ایثاگر یا بدون سهمیه، در رشته‌های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهمن ماه آغاز می شود. دانشجویان شاهد و ایثارگر با مراجعه به سایت www. Sanjeshp.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.


ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه شاهد و ایثاگر در سال 1403

بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای، درباره زمان ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1403، برای دارندگان سهمیه ایثاگری و شاهد اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام را شرح داد.

  • به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سایت مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1403 را اعلام کرد.
  • در پایان این اطلاعیه آمده است: عزیزان شاهد و ایثارگری که اطلاعات هویتی آنان در سیستم سجایای بنیاد ثبت نشده است نسبت به ثبت اطلاعات از طریق بنیاد محل سکونت خود اقدام کنند.
  • همچنین داوطلبان اتباع خارجی که فاقد شماره ملی هستند برای اعمال سهمیه این عزیزان بایستی از طریق مراجعه به بنیاد محل سکونت نسبت به ارسال اطلاعات خود به ستاد مرکزی اقدام کنند و با توجه به اینکه تغییر سهمیه در فرآیند برگزاری آزمون‌های مرکز سنجش پزشکی با دشواری صورت می‌گیرد لذا مجدداً نسبت به پیگیری اعمال سهمیه خود حداکثر تا زمان برگزاری آزمون اقدام شایسته بعمل آورند.

مشاوره تلفنی برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی بدون سهمیه یا با سهمیه ایثارگر و شاهد، اگر برای انجام مراحل ثبت نام آنلاین با ابهام یا مشکل روبرو شده اید و نیاز به راهنمایی دارید، لازم نیست به کافی نت ها مراجعه کنید. می توانند برای انجام مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. مشاوران سامانه مشاور تحصیلی، تمام مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی را برای متقاضیان در سراسر کشور انجام می دهند.

علاوه براین اگر امکان استفاده از سهمیه ایثارگری یا شاهد را دارید، ولی در مورد مدارک لازم برای اثبات سهمیه، اطلاعات کافی ندارید، می توانید با این سامانه تماس بگیرید.

امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، فراهم است. می توانید بدون شماره گیری کد از سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از خدمات مشاوره قبولی در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با منابع و سوالات پرتکرار آزمون، با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سهمیه و بدون سهمیه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی