جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1400-1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29068

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1400-1401

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 99-1400

در این مقاله از تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1400-1401 مطلع می شوید. دانشگاه آزاد مجاز به تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی در کنکور شد. در ادامه از توضیحات تکیملی خبر به اطلاع داوطلبان می رسد:

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 99-1400

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1400-1401

تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 1400 انجام می شود. دانشگاه آزاد مجاز به تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی در کنکور شد.

شورای سنجش و پذیرش مصوب کرد دانشگاه آزاد اسلامی در رشته محل های مربوط به پذیرش رشته های پیراپزشکی در آزمون سراسری سال 1400 که ظرفیت آنها تکمیل نشده است با رعایت سقف ظرفیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به پذیرش دانشجو کند. این پذیرش توسط دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

آغاز تکمیل ظرفیت متقاضیان رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی(بهمن – 1400)

به اطلاع داوطلبان گروه علوم تجربی ، حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1400 که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می رساند ، جهت شرکت در تکمیل ظرفیت این دانشگاه در رشته های (کاردانی و کارشناسی)گروه علوم پزشکی ، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان واجد شرایط می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر 100 رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

شایان ذکر است نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت هفته دوم اسفند ماه اعلام خواهد شد.


مشاوره تکمیل ظرفیت پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1400-1401

متقاضیان می توانند برای مشاوره و کسب اطلاع در مورد رشته های دارای ظرفیت پذیرش پیراپزشکی دانشگاه آزاد و میزان ظرفیت هر رشته با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی داوطلبان عزیز است. می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی