جهت مشاوره در زمینه تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی 99-1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29072

تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی 99-1400

تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی 99-1400

وزارت علوم اعلام کرد نمی توانیم جلوی تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی دانشگاهی را بگیریم!! مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این خصوص شرح داد :

مشکل تقلب در امتحانات آنلاین و فروش مدرک تحصیلی در سال 99-1400

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد مشکل تقلب در امتحانات آنلاین و غیرحضوری ، همچنین فروش مدرک تحصیلی اعلام کرد:

  • حداقل 20 سال است که کشور درگیر پایان‌نامه ‌فروشی است و خیابان انقلاب هم محل این اقدام ناپسند محسوب می‌شود. مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به این مسئله ورود کرده‌اند و حل برخی مسائل با دست به دست هم دادن مجموعه‌ای از عوامل زمینه ساز، اتفاق می‌افتد.
  • همیار تقلب در امتحانات مجازی و… مساله ‌ای است که وجود دارد و جلوگیری از این اتفاقات واقعاً کار وزارت علوم نیست، بلکه پلیس فتا و وزارت ارتباطات و… باید درگیر این مسائل شوند.
  • وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب علمی کاری که می‌تواند انجام دهد این است که درخواست همکاری از مراجع ذی‌صلاح را داشته باشد.
  • وزارت علوم این درخواست را داده و توسط مراجع بیرون از وزارت علوم مانند پلیس فتا و … پیگیری شده و به میزان زیادی جلوی این مسائل را گرفته اند.
  • در آموزش عالی برخی مسائل به آسانی ریشه‌کن نمی‌شوند زیرا همیشه مشتری دارند. نمی‌توان از چیزی که مشتری داشته باشد مثل پایان‌نامه‌فروشی، مقاله‌نویسی، همیار تقلب و… جلوگیری کرد.
  • وقتی گفته می‌شود که سوالات درز نکند اما دانشجو حاضر است به هر قیمتی سوال را بخرد مشخص است که سوالات به انواع مختلفی به دست دانشجو می رسد. این لو رفتن سوالات در امتحانات نهایی مدارس، آزمون‌های دانشگاه‌ها و در برهه‌ای حتی در سوالات کنکور نیز رخ داد.
  • گروهی از دانشجویان که از نظر ما تعداد آن‌ها زیاد نیست متقاضی تقلب علمی هستند و به طور حتم مخاطب خود را از بین عده‌ای که به دنبال سودجویی هستند پیدا می کنند.
  • وزارت علوم به دلیل اینکه قوه انتظام‌بخش ندارد برای جلوگیری از تقلب ها از سایر مراجع کمک خواسته و آن مراجع هم اقداماتی را انجام داده‌اند که منجر به بازداشت افراد زیادی شده است. البته تعداد این جاعلان و متقلبان فزاینده است، زیرا برخی از دانشجویان همواره متقاضی هستند.
  • تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی 99-1400 1 دستگیری دانشجویان توسط پلیس فتا برای تقلب در امتحان (برای مشاهده خبر کلیک کنید)

تقلب در امتحانات غیرحضوری و فروش مدرک تحصیلی 99-1400 2

مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانشگاه ها

دانشجویان گرامی در سراسر کشور میتوانند برای مشاوره نحوه ورود و استفاده از خدمات الکترونیکی سایت دانشگاه خود و مشاوره برنامه ریزی مطالعه دروس غیرحضوری ، اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی و … با سامانه صدای مشاور تماس بگیریند. کارشناسان این سامانه در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانشجویان کل دانشگاه های کشور می باشند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی