کد خبر : 9300

امتحانات نهایی برای چه پایه هایی است

امتحانات نهایی برای چه پایه هایی است. یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان و والدین این است که امتحان نهایی برای چه پایه هایی برگزار می شود. امتحان نهایی ، امتحان پایانی است که به صورت هماهنگ برگزار می شود.

امتحانات نهایی برای چه پایه هایی است

امتحانات نهایی در چه پایه هایی برگزار می شود

امتحانات نهایی برای پایه دوازدهم در سال 99 برگزار می شود. امتحان نهایی خرداد ماه 99 برای پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری و قطعا به صورت حضوری خواهد بود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم:

با توجه به تاثیر معدل در کنکور، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت هماهنگ و یکسان در کشور برگزار می شود. با توجه به درصد تاثیر مثبت معدل در کنکور و حتی ثبت نام بدون کنکور ، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری خواهد بود. در سال 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا امتحانات نهایی خرداد ماه در سالن های ورزشی و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود. برای مشاهده ادامه مطلب در مورد نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، روی لینک زیر کلیک کنید:

امتحانات نهایی برای چه پایه هایی است 1 مشاهده نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوازدهم خرداد 99

امتحانات نهایی پایه نهم :

در سال های گذشته امتحانات پایان نیمسال تحصیلی پایه نهم به صورت هماهنگ در استان برگزار می شد. اما در سال 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری امتحانات پایه نهم به مدارس واگذار شده است. این امتحانات به دلیل تاثیر معدل پایه نهم در پذیرش مدارس خاص و نمونه دولتی، به صورت حضوری برگزار می شود. برای مشاهده ادامه مطلب در مورد نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم، روی لینک زیر کلیک کنید:

امتحانات نهایی برای چه پایه هایی است 1 مشاهده نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم خرداد 99

برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس، لینک زیر را انتخاب کنید:

جدیدترین اخبار مدارس

تلفن سامانه صدای مشاور برای اطلاع رسانی اخبار مدارس آموزش و پرورش در کل کشور با هدف خدمات رسانی در اختیار عموم قرار گرفته است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی