جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 67462

اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403

راهنمای تکمیل فرم نظرخواهی دبیران| هدایت تحصیلی نهم 1401-1402

این مقاله راهنمای مشاهده اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم می باشد. از طریق این مقاله می توانید نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم را مشاهده کنید. در سال جاری نتایج به صورت آنلاین و غیرحضوری اعلام شده است. مناطق محروم که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند برای دریافت نتیجه هدایت تحصیلی خود به مدارس مراجعه کنند.


نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403

دانش آموزان عزیز میتوانند از طریق نشانی my.medu.ir اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم را مشاهده کنند. نتایج به صورت آنلاین و غیرحضوری اعلام شده است. در این قسمت لینک مستقیم ورود به صفحه اعلام نتایج هدایت تحصیلی را قرار داده ایم.  برای ورود و دریافت آنلاین نتایج هدایت تحصیلی لینک زیر را انتخاب کنید:


جهت ورود به این سامانه نیاز به رمز مای مدیو خواهید داشت. در ادامه توضیحات بیشتر را مطالعه خواهید کرد.

ورود به راهنمای سایت اعلام نتایج my.medu.ir

اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 3مشاهده راهنمای تصویری سایت مای مدیو مدارس


امکان ثبت اعتراض به نتایج هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم وجود دارد. دانش آموزانی که به نتایج هدایت تحصیلی اعتراض دارند برای ثبت درخواست خود لینک زیر را انتخاب نمایند:

اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 3 اعتراض به نتایج هدایت تحصیلی



اگر برای ورود به سایت اعلام نتایج هدایت تحصیلی نهم با مشکل روبرو شده اید، اگر رمز مای مدیو برای ورود به سایت مای مدیو را گم کرده یا فراموش کرده اید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای ورود به سایت و بازیابی رمز مای مدیو مدارس می باشند. علاوه براین متقاضیان می توانند نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم را از طریق کارشناسان این سامانه دریافت کنند:

اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 5

سامانه صدای مشاور برای دریافت نتایج هدایت تحصیلی نهم 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613



سوالات متداول درمورد نتایج هدایت تحصیلی نهم

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش پاسخ سوالات متداول درباره اعلام نتایج هدایت تحصیلی نهم را شرح داد:

اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 6 آیا دانش آموزان می‌توانند برای تغییر نتایج برگه هدایت تحصیلی مجددا شهریورماه در آزمون علمی پایه نهم شرکت کرده و با کسب نمره لازم در رشته‌هایی که مد نظر دارند ثبت نام کنند؟،

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش شرح داد، ممکن است در شورای سیاست گذاری هدایت تحصیلی تصمیم بگیریم که این فرصت در اختیار دانش آموزان قرار دهیم اما این امر مشروط به این است که ظرفیت خالی در آن رشته‌ها وجود داشته باشد. مشخص نیست پس از آزمون مجدد دانش آموز، ظرفیت رشته‌ها برای ثبت نام این دانش آموزان خالی باشد یا خیر. احتمالا آن رشته هایی که دانش آموزان می‌خواهند برای آن آزمون مجدد دهند نیز رشته‌های پر متقاضی هستند و باید توجه کرد پس از آزمون مجدد، ظرفیت خالی برای این رشته‌ها در مدارس وجود دارد یا خیر.


اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 6 آیا برگه هدایت تحصیلی که اکنون در سامانه my.medu.ir برای دانش آموزان قابل مشاهده است، برگه اصلی هدایت تحصیلی است یا باید منتظر باشند برگه اصلی از سوی مدرسه به آنها داده شود؟،

معاون وزیر آموزش و پرورش شرح داد: این هدایت تحصیلی که در اختیار دانش آموزان قرار دارد کامل است اما نظر مشاوره و مشورت دانش آموزان با مشاور نیز مهم است و از این رو قرار بر این شد دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کنند و از مشاور هم مشورت بگیرند. در حال حاضر اولویت “الف” و “ب” در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و دانش آموزان می توانند طبق اولویت خود در این رشته‌ها ثبت نام کنند.


اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 6  با توجه به نهایی بودن امتحانات پایه نهم،‌ آیا امسال دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه بودند؟

ایشان در پاسخ به این سوال تصریح کرد: نمرات باید تکمیل شود تا آمار و اطلاعات را بگوییم. هنوز آمار قطعی از همه دانش آموزان نداریم اما برخی دانش آموزان در نمرات خود نصاب قبولی را کسب نکرده‌اند و از این رو پس از آزمون مجدد در شهریور ماه و کسب نصاب قبولی برایشان برگه هدایت تحصیلی صادر می‌شود.


اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403 6 امسال چه تعداد از دانش آموزان پایه نهم به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و انتخاب این رشته در پایه دهم سوق داده ‌شده‌اند؟،

وی اعلام کرد، تعداد علاقمندان به تحصیل در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که نصاب قبولی برای این رشته‌ها را کسب کرده باشند از ظرفیت ما بیشتر است. ما تا جایی که امکان دارد سعی کردیم ظرفیت را برای علاقمندانی که دوست دارند در این حوزه تحصیل کنند ایجاد کنیم. امیدواریم امسال رشد حداقل ۲ درصدی در بین دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای در پایه دهم داشته باشیم.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج هدایت تحصیلی پایه نهم 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی