جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 42361

اعلام نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی 1400

اعلام نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی 1400

اعلام نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی 1400 به عنوان نتایج نهایی در تاریخ 20 دی ماه 1400 توسط سایت سنجش اعلام شد. در این مقاله اطلاعیه دریافت نتایج فوریت های پزشکی را مشاهده می کنید.

دریافت نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی 1400

می توانید برای دریافت نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی که نتایج نهایی پذیرش در سال 1400-1401 است، به سایت موسسه محل پذیرش مراجعه کنید و یا برای دریافت نتایج با شماره تلفن های مندرج در همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

یرو اطلاعیه مورخ 1400/06/29 این سازمان در خصوص اعلام زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصيلي نيمه متمركز كارشناسي ناپيوسته فوريت‌هاي پزشكي پيش‌بيمارستاني (كدرشته‌محل‌هاي 1180 تا 1222 مربوط به كد رشته امتحاني 114) دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي در آزمون كارداني به كارشناسي سال 1400 که در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به موسسات ذیربط مراجعه نموده‌اند به اطلاع می‌رساند که اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته نیمه متمرکز مذکور در درگاه این سازمان اعلام شده است.

بنابراين تمامی افرادی که در ردیف پذیرفته‌شدگان قرار گرفته‌اند لازم است برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام از تاريخ 1400/10/22 به درگاه اطلاع‌رساني دانشگاه ها/ دانشکده های محل قبولي مراجعه نموده و مطابق برنامه زماني اعلام شده در درگاه اطلاع‌رساني مؤسسه محل قبولي و با توجه به مدارك ذيل نسبت به ثبت‌نام خود به صورت قطعی اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام، به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنان در رشته قبولي تلقي خواهد شد.


مدارک لازم‌ براي‌ ثبت‌نام فوریت های پزشکی

1- اصل و يك برگ تصوير از تمام صفحات شناسنامه.

2- اصل و يك برگ تصوير از پشت و روي كارت ملي.

3- شش قطعه تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

4- ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه (برادران) مي‌بايست مطابق با ‌يكي از كدهاي مندرج در صفحه 23، 24 و 25 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 باشد.

5- اصل حكم مرخصي سالانه براي كارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع.

6- اصل يا گواهي مدرك كارداني (فوق ديپلم) حداكثر تا تاريخ 1400/11/30، براي‌ آن‌دسته‌ از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ ارائه‌ اصل يا گواهي مدرك‌ كارداني امكان‌پذير نباشد، لازم است گواهي تأييد شده ‌توسط ‌دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارداني را ارائه نمايند كه در آن قيد شده باشد «اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌باشد.» در صورتي كه فرد پذيرفته در تاريخ مقرر فارغ‌التحصيل نشده باشد، قبولي وي «باطل» تلقي خواهد شد.

7- ارائه ‌اصل‌ گواهينامه انجام خدمات قانوني مقرر (طرح لايحه نيروي انساني): ‌پذيرفته‌شدگان داراي مدرك كارداني گروه آموزشي پزشكي- پايان ‌طرح‌ نيروي ‌انساني‌ آنان تا تاريخ 1400/06/31 و يا 1400/11/30 باشد يا گواهي معافيت از خدمت لايحه طرح.

8- ثبت نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرك كارشناسي پيوسته به شرط دارا بودن شرایط لازم مطابق مفاد بند «ﻫ» مندرج در صفحه 19 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 بلامانع خواهد بود.

9- دارندگان مدرك معادل كه واجد شرایط ثبت‌نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند لازم است مطابق مفاد بند «ط» مندرج در صفحه 19 و 20 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 نسبت به ارائه گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند.


یادآوری های مهم

1- همه‌ پذيرفته‌شدگان‌ ملزم‌ مي‌باشند که مطابق برنامه زماني مندرج در درگاه اطلاع‌رساني مؤسسه محل قبولي خود، ‌براي ثبت‌نام به دانشگاه يا دانشکده محل قبولي مراجعه ‌نمايند.‌ عدم مراجعه به‌موقع براي ‌ثبت‌نام، به ‌‌منزله ‌انصراف‌ از تحصيل در رشته‌ قبولي تلقي ‌مي‌شود‌.

متقاضیان گرامي مي‌توانند سئوالات خود را حداكثر تا تاريخ 1400/10/27 در ساعت اداري با شماره‌ تلفن‌ 42163 (كد 021) و يا با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان به نشاني request.sanjesh.org مطرح نمايند.

 مشاهده فهرست اسامی قبولین نهایی رشته نیمه متمرکز فوریتهای پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی 1400

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مصاحبه فوریت های پزشکی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی