جهت مشاوره در زمینه اعزام به خدمت مشمولان بدهکار

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29677

اعزام به خدمت مشمولان بدهکار

اعزام به خدمت مشمولان بدهکار در سال 1400

اعزام به خدمت مشمولان بدهکار انجام می شود. سربازانی که بدهی باقیمانده جریمه غیبت سربازی دارند اگر تسویه نکنند به خدمت اعزام می شوند و مشمول غائب محسوب می شوند.

اعزام به خدمت مشمولان دارای بدهی سربازی

اعزام به خدمت مشمولان دارای بدهی سربازی در سال انجام می شود. اگر بابت غیبت سربازی جریمه شده اید و هنوز بدهی خود را پرداخت نکرده اید به ادامه خبر توجه داشته باشید:

  • سربازانی که باقیمانده جریمه غیبت سربازی را تسویه نکنید، به سربازی اعزام می‌شوند.
  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند افرادی که باقیمانده جریمه غیبت بیش از ۸ سال از خدمت وظیفه عمومی خود را تا پایان سال تسویه نکنند، مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام می‌شوند.
  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (شنبه 9 اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ، تبصره 11 ماده واحده این لایحه را  با 195 رأی موافق و 5 رأی ممتنع از مجموع 221 نمایندگان حاضر در جلسه مصوب کردند.
  • نمایندگان مجلس مصوب کردند تا افرادی که تا پایان سال نسبت به تسویه اقساط خود اقدام نکنند مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام ‌شوند.

شرایط استفاده از کسر خدمت سربازی

برای اطلاع از شرایط استفاده از کسر خدمت سربازی، شرایط معافیت، امریه سربازی و انواع معافیت های خدمت سربازی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند:

** این مقاله صرفا جهت اطلاع است و شما عزیزان فقط می توانید برای کسب راهنمایی در زمینه های مرتبط با تحصیل در دوران نظام وظیفه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی