کد خبر : 21719

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1401

اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد



اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ، هرساله در سایت سازمان سنجش انجام میپذیرد.

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401، داوطلبانی که به نتیجه قبولی خود ، اعتراض دارند ویا از قبولی خود رضایت ندارند، میتوانند برای ثبت اعتراض به قبولی خود اقدام کنند.




اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1401

پس از دریافت و مشاهده کارنامه نهایی قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، بعضی از دانشجویان ممکن است به نتیجه قبولی خود معترض باشند.

سازمان سنجش این امکان را فراهم میکند، که داوطلبانی که اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد خود دارند، از طریق سیستم ارسال درخواست سایت سنجش، درخواست خود را ثبت کنند.

لینک اعتراض به نتیجه قبولی ، از زمان انتشار کارنامه ها احتمالا در آبان فعال خواهد شد.



اعلام نتایج نهایی کنکور کارشاسی ارشد 1401-1401

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1401 1




نحوه اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد 

داوطلبین کنکور ارشد1401 ، برای ثبت اعتراض به نتایج قبولی خود، باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش اقدام کنند.

سازمان سنجش صرفا درخواست هایی که از طریق سیسیتم ارسال درخواست ثبت شده باشند، را بررسی خواهد کرد. بنابراین داوطلبان باید از ارسال ایمیل یا نامه پستی خودداری کنند.

داوطلبی که قصد ثبت اعتراض به نتیجه قبولی خود را دارد، میبایست وارد سایت سازمان سنجش شود؛  سپس وارد لینک ارسال درخواست از قسمت سیستم پاسخگویی شود؛  از طزیق لینک فعال شده ی اعتراض ب نتیجه قبولی ، درخواست ثبت خواهد شد.

توجه داشته باشید که ،تنها یکبار میتوانید فرم اعتراض به نتیجه قبولی را پر کید  . داوطلبان جهت دریافت مشاوره درباره نحوه دقیق ثبت اعتراض در سیستم ارسال درخواست، میتوانند با مشاوران صدای مشاور تماس بگیرند.




موارد امکان پذیر برای ثبت اعتراض

داوطلبی که درخواست بررسی وضعیت قبولی خود در اولویت های بعدی، در فرم انتخاب رشته خود را دارد.  داوطلبی که درخواست تغییر دوره پذیرش خود را دارد، مثلا از پردیس خودگردان به شبانه.   درخواست به حد نصاب نرسیدن قبولی، زمانی که داوطلب یک قبولی بدست آورده ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نامی ها، نتوانسته ثبت نام خود را انجام دهد. همچنین درخواست مجوز برای امکان کنکور مجدد در سال بعد، برای داوطلبانی که، در یک رشته محل روزانه قبول شده ولی قصد ثبت نام ندارد.




داوطلبان عزیز برای ثبت اعتراض، و اطلاع از زمان و شرایط ارسال درخواست میتوانید برای مشاوره با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی