جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور (سال 2024)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 42370

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور (سال 2024)

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور (سال 2022)

در این مقاله می خوانید اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور در سال 2024 چقدر است. هر آنچه باید درمورد دریافت بورسیه در خارج از کشور بدانید در ادامه شرح داده شده است، اگر دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستید، می توانید برای مشاوره در زمینه اپلای و ارزش مدرک پیام نور در دانشگاه های خارج و کشورهای اروپایی و آمریکا و … با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:


🤔 اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور چقدر است؟

اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور به برنامه ریزی برای مهاجرت کمک می کند، اگر قصد ادامه تحصیل یا اشتغال با مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور را دارید، پیشنهاد میدهیم این مقاله را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز به کسب راهنمایی برای مهاجرت، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

  • 👈 برخی از داوطلبان دریافت بورسیه های تحصیلی در خارج از کشور، فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستند و با توجه به سخت گیری هایی که برای اخذ پذیرش در دانشگاههای خارج وجود دارد، این سوال در ذهن فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور وجود دارد که آیا می توانند با مدرکی که دارند اپلای بگیرند؟
  • 👈 به طور کلی باید گفت که پذیرش دانشجوهای دانشگاههای پیام نور بستگی به میزان سخت گیری دانشگاه مقصد دارد اما تمامی مدارکی که از طرف وزارت علوم صادر می شود در کشورهای خارجی هم معتبر است.
  • 👈 به عنوان مثال دانشگاه های کشور هند، انگلستان، کشور مالزی، فرانسه و همچنین کشور آمریکا راحت تر از کشور های دیگر فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور را قبول می کنند اما دانشگاه های کشورهایی مثل کشور برزیل و یا ترکیه اعتباری برای مدرک دانشگاه پیام نور قائل نیستند.
  • 👈 هرچند دانشجویان دانشگاه های دولتی راحت تر برای پذیرش تحصیلی در اروپا اقدام می کنند اما نباید از این موضوع غافل شویم که دانشگاه پیام نور نیز در طول سال های گذشته با انجام اقداماتی، توانسته است رشد چشم گیری در سطح بین المللی داشته باشد.
  • 👈 در نهایت این موضوع به قوانین پذیرش دانشگاه مقصد شما بستگی دارد و شما می بایست قبل از هر چیز درباره کشور مقصد و قوانین پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاههای آن کشور تحقیق کنید.

برای استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی( اینجا کلیک کنید)

سامانه استعلام مدرک دانشگاهی (کلیک کنید) 


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور در خارج از کشور (سال 2024)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی