جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام معلم آموزش و پرورش از دانشگاه تربیت معلم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57579

استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم 1402-1403

استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم

استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم انجام خواهد شد. تغییر استخدام آموزش و پرورش و آزمون مجزا برای جذب معلم به اطلاع متقاضیان استخدام می رسد. همانطور که می دانید کنکور سراسری آزمونی هماهنگ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و ترتبیت معلم و استخدام معلم بود اما هم اکنون تغییراتی ایجاد شده است و قرار بر این است که برای استخدام معلم آموزش و پرورش و پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت معلم، کنکور مجزا برگزار می شود. در ادامه از جزئیات کامل خبر، مطلع می شوید:


استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم 1402-1403 1


استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم

تغییر شرایط استخدام معلم آموزش و پرورش، به اطلاع متقاضیان می رسد. قرار بر این است که استخدام معلم آموزش و پرورش با کنکور دانشگاه تربیت معلم انجام شود و آزمون مجزا برای جذب معلم برگزار شود.
توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت پذیرش بدون کنکور استعدادهای دانش‌آموزی برتر در سطح ملی در تمام رشته‌ها از دیگر برنامه‌های آینده دانشگاه فرهنگیان است.
توجه برای استخدام معلم آموزش و پرورش، کنکور متفاوت با کنکور سراسری برگزار می شود.

توجه از سال آینده جذب دانشجو معلم در دانشگاه های تربیت معلم از راه کنکور اختصاصی خواهد بود که مواد امتحانی و ضرایب آن در ستاد تربیت شورای عالی فرهنگی به تصویب می رسد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در سال های متمادی این است که زمان کافی برای به گزینی و استعدادیابی نداشتیم.

  • وی تاکید کرد: موضوع انتخاب معلم و انتخاب فردی برای معلم شدن و دانشجو معلمان باید قبل از زمان برگزاری آزمون آغاز شود تا فرد مستعد این ویژگی را پیدا کنیم.
  • سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید معلم را پیدا کرد، گفت: به همین خاطر چند ماه قبل تر از کنکور عادی این آزمون برگزار می شود تا فرصت گزینش خوب داشته باشیم و مواد آزمون متناسب با نیازی است که در آینده داریم، خواهد بود.
  • وی با بیان اینکه دانش آموزان با شرط معدل در این آزمون شرکت خواهند کرد، گفت: هدف از برگزاری کنکور اختصاصی ارتقا کیفیت آموزش و پرورش است.
  • وی افزود: معلمانی که از راه کنکور وارد سیستم آموزشی می شوند به عنوان طلایه داران تغییر در آموزش و پرورش و تحول در مسیر با نگاه به آینده تربیت شوند.

توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کاهش زیرساخت‌های تربیت معلم نسبت به گذشته تصریح کرد: در گذشته با جمعیتی کمتر از جمعیت فعلی، ۵۲۱ مرکز تربیت معلم در کشور وجود داشت و هم‌اکنون از این تعداد فقط ۹۸ مرکز به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده است که در تلاش هستیم آن ظرفیت را به دانشگاه فرهنگیان برگردانیم.

توجه تربیت دانشجو در ۵ رشته به‌صورت دو مدرکی برای اولین بار در دانشگاه تربیت معلم انجام می شود.

توجهوی با بیان اینکه از امسال برای اولین بار در ایران، دانشگاه فرهنگیان در ۵ رشته ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه با دانشگاه‌های معتبر دیگر به‌صورت دو مدرکی دانشجو تربیت خواهد کرد، تصریح کرد: بدین منظور دانشجویان دروس CK را در دانشگاه‌های معتبر دیگر و دروس PCK را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند و در نهایت مدرک خود را از هر دو دانشگاه دریافت می‌کنند.

توجهایشان با اشاره به راه‌اندازی رشته حرفه‌ای معلمی در دوره کارشناسی ارشد ادامه داد: بر این اساس در ۲۱ رشته، دانشجوی کارشناسی ارشد حرفه‌ای معلمی پذیرش شده و دانشجویان این دوره‌ها به جای پایان‌نامه، آموزش‌کاوی و تدریس‌کاوی خواهند داشت.

توجه وی با اشاره به فرمایشات امسال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع معلمان خاطرنشان کرد: ایشان تاکید کردند که برخی آموزش و پرورش را کوچک‌انگاری کردند و اگر بخواهیم از گردنه‌های دشوار کشور به سوی پیشرفت حرکت کنیم، راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم.



بیشتر بدانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



مشاوره قبولی در کنکور دانشگاه تربیت معلم

با توجه به آخرین اخبار استخدام معلم آموزش و پرورش، قرار بر این است که با کنکور اختصاصی برای دانشگاه تربیت معلم برگزار شود و قبول شدگان این آزمون، برای استخدام معلم آموزش و پرورش انتخاب خواهند شد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاوره در زمینه قبولی در کنکور دانشگاه تربیت معلم برای استخدام معلم آموزش و پرورش ، اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در این دانشگاه، تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی در استخدام معلم برای مدارس استان های مختلف تحت نظارت آموزش و پرورش با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام معلم آموزش و پرورش از دانشگاه تربیت معلم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی