جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی استخدامی حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57473

استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ آغاز شد. در این صفحه از شرایط ثبت نام، سایت ثبت نام و نکات مهم برای ثبت نام معلمان حق التدریسی در سراسر کشور، مطلع می شوید:


ثبت نام استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام متقاضیان استخدام حق التدریس از طریق دانشگاه فرهنگیان آغاز شد. پیرو فراخوان اخذ شناسه تدریس متقاضیان حق التدریس و مأمورین آموزشی در دانشگاه فرهنگیان، جذب نیرو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ انجام می شود.

توجهدانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ با توجه به کمبود اعضای هیأت علمی در پردیس ها و مراکز آموزشی دانشگاه، بخش قابل توجهی از مسئولیت آموزشی بر عهده مدرسان حق التدریس و ماموران آموزشی می باشد و لزوم وجود بانک اطلاعاتی جامع، یکپارچه و متصل به سامانه گلستان دانشگاه و ساماندهی و انتخاب مدرسان دارای شایستگی های علمی تربیتی برتر ضروری است.

توجه بر این اساس به پیشنهاد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و تصویب در هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبنی بر ایجاد شناسه تدریس برای مدرسان یا متقاضیان تدریس (مامور آموزشی، حق التدریس و مدرسین دوره های آموزش نیروی انسانی)، به منظور تامین اساتید و مدرسان آموزشی در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور استخدام حق التدریس از طریق دانشگاه فرهنگیان از بین افراد متخصص، مجرب، بومی واجد شرایط ساکن هر استان، در رشته های مورد نیاز جهت اخذ شناسه تدریس دعوت به عمل می آید.



استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 1 فرهنگیان بدانند: سامانه دریافت شناسه تدریس


استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

فراخوان اخذ شناسه تدریس متقاضیان حق التدریس و مأمورین آموزشی در دانشگاه فرهنگیان



استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 1بیشتر بدانید:  استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان



سایت ثبت نام استخدامی حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

سایت ثبت نام استخدامی های حق التدریس از طریق دانشگاه فرهنگیان به آدرس tid.cfu.ac.ir و یا پورتال دانشگاه به نشانی https://cfu.ac.ir  است:

سایت ثبت نام استخدام حق التدریس

توجه بنابراین داوطلبان  واجد شرایط، برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند مصادف با دهه سرآمدی آموزش به سامانه دریافت شناسه تدریس نیروهای حق التدریس دانشگاه فرهنگیان به نشانی:tid.cfu.ac.ir  و یا پورتال دانشگاه به نشانی https://cfu.ac.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق متن فراخوان و اطمینان از احراز شرایط قید شده، نسبت به انجام مراحل ثبت نام استخدام حق التدریس از طریق دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.



استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 1 جالب است بدانید:  مقایسه حقوق معلمان در پایه ابتدایی و متوسطه



شرایط ثبت نام استخدامی های حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام استخدام معلمان حق التدریس از طریق دانشگاه فرهنگیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. شرایط این فراخوان به شرح زیر است:
توجه ملاک ثبت نام متقاضیان استخدام حق التدریس معلم در فراخوان دانشگاه فرهنگیان، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مستندات در سامانهtid.cfu.ac.ir  و پرداخت وجه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه مذکور می باشد.

توجه متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایل های الکترونیکی مستندات لازم مطابق با فرم ارزیابی تعیین شده در سامانه اقدام کنند.

توجه متقاضیان اخذ شناسه تدریس، پیش از انتخاب گروه درسی آموزشی خود از بین رشته های مندرج در فراخوان که متناسب با محل سکونت و مطابق مدرک تحصیلی با رشته و گروه انتخابی تعیین شده است را درخواست کنند.

توجه ثبت درخواست استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان فقط از طریق سامانه ثبت نام به ادرس tid.cfu.ac.ir انجام می گیرد.

توجه در صورت دعوت به مصاحبه، شرکت در مصاحبه علمی کارگروه های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه، الزامی می باشد.

توجه بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف از درخواست استخدام معلمی حق التدریس  تلقی شده و دانشگاه فرهنگیان هیچ گونه اعتراضی در این خصوص نمی پذیرد.



استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 1 بیشتر بدانید:  راهنمای سایت ضمن خدمت فرهنگیان



تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 5


مشاوره تلفنی ثبت نام درخواست استخدام حق التدریس

متقاضیان استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان می توانند برای ثبت درخواست استخدامی خود از سراسر کشور، به سایت های معرفی شده در این مقاله، مراجعه کنند.

علاوه براین، متقاضیان عزیز می توانند از طریق تماس تلفنی، مراحل ثبت نام در سایت استخدام حق التدریس را انجام دهند. برای اینکار کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی بر روی قبض تلفن ثابت است. جهت رفاه حال متقاضیان عزیز استخدام، امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، فراهم شده است.



استخدام حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 1 در ادامه بخوانید:  زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی استخدامی حق التدریس دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی