جهت مشاوره در زمینه استخدام حق التدریسی ها در آموزش و پرورش 1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29569

استخدام حق التدریسی ها در آموزش و پرورش 1403

استخدام حق التدریسی ها در آموزش و پرورش 1400

آموزش و پرورش درمورد استخدام حق التدریسی ها در سال 1403 شرح داد، اجبار به استخدام حق‌التدریسی‌ها رویه درستی نیست! معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اطلاعات تکمیلی در این خصوص را شرح داد:


استخدام حق التدریسی ها در آموزش و پرورش سال 1403

آموزش و پرورش درمورد استخدام حق التدریسی ها در سال 1403 تاکید کرد اجبار به استخدام حق‌التدریسی‌ها رویه درستی نیست! زیرا:

  • ▫️ ایران در سال ۲۰۱۹ نسبت به دو سال گذشته در آزمون تیمزو پرلز دو نمره افت داشته که بخش عمده این افت امتیاز به وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش برمی‌گردد.
  • ▫️قانونی که در سال ۸۸ در مجلس تصویب شد، توسط نمایندگان نگاشته شده و در نهایت خود آن‌ها نیز آن را تبدیل به قانون کردند که قرار بود به طور کل ۶۰ هزار نفر از نیروهای حق‌التدریس و نهضتی را در آموزش و پرورش ساماندهی شوند اما امروز می‌بینیم که این آمار نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.
  • ▫️ علاوه بر این ۸۸ هزار نفر دیگر نیز اکنون در صف قرار دارند که به استناد قانون سال ۹۷ و اصلاحیه سال ۹۹ جذب آموزش و پرورش شوند. اگر بخواهند به نیروهای حق التدریسی بعد از سال ۹۱ نیز ورود کنند این میزان، یک تعداد قابل توجهی خواهد شد. از این رو ورود مجلس به این مبحث به طور کلی نباید انجام می‌شد، زیرا قانون اساسی نیز گفته است که تمام قانون اداری، استخدامی و بودجه به عهده رئیس‌جمهور و در حیطه اختیارات قوه مجریه است.

مطالب مرتبط با استخدام آموزش و پرورش: (کلیک کنید)

مشاوره تلفنی برای آزمون های استخدامی آموزش و پرورش

متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش و استخدام در شغل معلمی می توانند برای مشاوره و کسب اطلاع در زمینه زمان استخدام آموزش و پرورش ، زمان ثبت نام در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ، منابع آزمون، شرایط استخدام رسمی معلمان و شرایط استخدام معلمان حق التدریس با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی