کد خبر : 21963

ارشد فراگیر پیام نور 99 برگزار می شود ؟

فراگیر پیام نور

دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجو در مقطع ارشد را به دوصورت انجام میدهد، هم از طریق ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و هم از طریق کنکور سراسری ارشد. پذیرش فراگیر پیام نور، از طریق سایت (sanjesh.org) انجام میشود. دانشگاه پیام نور هرسال برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه، آزمون فراگیر پیام نور را برگزار میکند.



ارشد فراگیر پیام نور 99 برگزار میشود ؟

بر اساس اعلام مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، امسال نوبت بیست و یکم فراگیر پیام نور برگزار خواهد شد.

پذیرش فراگیر پیام نور ، برای داوطلبان فرصتی جدیدی است که میتوانند، به جای شرکت در کنکور سراسری از این طریق مشغول به ادامه تحصیل شوند.

آزمون فراگیرپیام نور ، بخاطر اینکه دارای منابع محدود و مشخص است که درواقع دروس ترم اول به حساب می آیند و درصورت قبولی، داوطلبان یک ترم تحصیلی خود را گذرانده اند، مورد حمایت دانشجویان قرار گرفته است.


در مرداد 99 خبری مبنی بر لغو برگزاری فراگیر پیام نور منتشر شد. ولی طبق اطلاعیه های جدید ؛ خبر برگزاری فراگیر پیام نور در تاریخ 10 آبان 99 منتشر شد.

منتظر اخبار جدید فراگیر پیام نور از همین سایت باشید.


شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99


کلیک کنید






نحوه برگزاری ارشد فراگیر پیام نور 

ثبت نام این دوره هرسال، از طریق سایت سنجش و در آبان ماه انجام می شود. آزمون در آذر ماه برگزار میشد و پذیرفته شدگان، از نیمسال تحصیلی دوم همان سال(بهمن) آغاز به تحصیل میکنند. آزمون برگزار شده هم، بعنوان ترم اول تحصیلی داوطلبان به حساب می آید.



همچنین داوطلبین عزیز میتوانند برای دریافت مشاوره در باره ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه های مختلف با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

5/5 - (3 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی