جهت مشاوره در زمینه زمان تعطیلی مدارس در شهرهای کشور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 49168

اخبار تعطیلی مدارس 1401-1402

آیا مدرسه تعطیل است | بین التعطیلات مهر 1401
آخرین اخبار تعطیلی مدارس

در این صفحه از جدیدترین اخبار تعطیلی مدارس 1401-1402 مطلع می شوید. آیا مدرسه تعطیل است؟ بین التعطیلات مهر 1401 مدرسه تعطیل است یا نه؟

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس هفته اول مهر ۱۴۰۱ بدلیل بین التعطیلی (جدید)

مدارس در برخی از شهرها از یکم تا پنجم مهر تعطیل است!


آخرین اخبار تعطیلی مدارس امروز 

مطابق با آخرین اخبار تعطیلی مدارس امروز، استان هایی که هفته اول مهر ۱۴۰۱ به دلیل بین التعطیلی و تعطیلات ماه صفر تعطیل هستند اعلام شد.


مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

پیرو اخرین وضعیت تعطیلی مدارس هفته اول مهر ماه ۱۴۰۱ مدارس شهرهای زیر تعطیل است:

شهرهای البرز و مشهد و… به عنوان مدارس تعطیل مشخص شد. لیست مدارس تعطیل در حال اعلام شدن است، برای اطلاع از لیست مدارس تعطیل می توانید از طریق شماره تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.برخی از مدارس از یکم تا پنجم تعطیل هستند. 

آیا مدارس در هفته اول مهر بازگشایی می شود و تعطیلی مدارس در بین التعطیلات قطعی است؟!

در ادامه جزئیات کامل آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس هفته اول مهر ۱۴۰۱ به دلیل بین التعطیلی را می خوانید:.


آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس هفته اول مهر ۱۴۰۱ بدلیل بین التعطیلی (جدید)

باتوجه به تعطیلات پیش رو و زیادی که در هفته اول مهر به دلیل ایام شهادت در روزهای اخر ماه صفر قرار دارد، احتمال تعطیلی مدارس در اولین هفته مهرماه میرود و ممکن است در شهرهای کشور تعطیل اعلام شود.


سخنگوی آموزش و پرورش : اخیرا اعلام کرد تعطیلات هفته اول مهر تاثیری در زمان بازگشایی مدارس ندارد،


  • در حال حاضر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در هفته اول مهرماه امسال (مهر ۱۴۰۱) در حال اعلام شدن است، (در بعضی شهرها هم اکنون مدارس تعطیل هستند، تعطیلی مدارس سایر شهرها به زودی اطلاع رسانی می شود.) 
  • تاکنون مدرسه های مشهد مقدس به مدت یک هفته از اول مهر تا پنجم مهر تعطیل اعلام شده است. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، مدارس کشور در دوم مهرماه پس از دو سال بازگشایی خواهند شد
  • محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود.دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
  • سخنگوی آموزش و پرورش گفت: تعطیلات هفته آینده به هیچ وجه تاثیری در زمان بازگشایی مدارس ندارد و شنبه همه مدارس سراسر کشور میزبان دانش‌آموزان خواهند بود.
  • صادق ستاری‌فرد گفت: وی افزود: ان شاءالله جشن بازگشایی مدارس با حضور پرشور همه دانش‌آموزان کشور برپا می شود و تعطیلی روز یکشنبه تاثیری در زمان بازگشایی مدارس نخواهد داشت.
  • سخنگوی آموزش و پرورش درباره تعطیلات هفته اول مهر نیز گفت: مدارس طی هفته اول مهر در روزهای غیرتعطیل دایر هستند و فقط روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تعطیل هستند، بنابراین تعطیلات مذکور هیچ تاثیری در فعالیت مدارس در روزهای غیر تعطیل ندارد.

دانلود کنید:

دانلود نسخه جدید شاد



آیا مدارس شنبه تعطیل است؟

 دانش آموزان غایب هفته اول مهر غیبت نمی خورند؟

آیا مدارس شنبه تعطیل است؟ رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: هفته اول مهر مدارس دایر هستند البته با توجه به همزمانی با ایام پایانی ماه صفر ممکن است برخی خانواده‌ها به سفر به ویژه زیارت رفته باشند بنابراین مدیران مدارس می توانند برای آنها غیبت محسوب نکنند.

  • شنبه ۲ مهر آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۶ میلیون دانش‌آموز کشورمان است؛ به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش امسال آموزش‌ها به‌صورت حضوری برقرار است.
  • محمد مهدی کاظمی؛ رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس در هفته اول مهر گفت: تمام مدارس از روز شنبه دوم مهر فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند و آموزش در هفته نخست مهر برقرار است‌.
  • وی افزود: با توجه به تعطیلات هفته نخست مهر و همزمانی با ایام پایانی ماه صفر، ممکن است برخی خانواده‌ها به مسافرت رفته باشند به همین دلیل مدیران مدارس مختارند اگر دانش‌آموزی به سفر رفته بود با او همکاری کرده و غیبت محسوب نکنند.
  • کاظمی درباره اینکه برخی مدارس دانش‌آموزان را گروه‌بندی کرده تا یک روز در میان به مدرسه بیایند، بیان کرد: این کار “غیرقانونی” است و امسال آموزش کامل است.
  • رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران از ۸:۳۰ صبح گفت: این موضوع باید از سوی آموزش و پرورش شهر تهران مشخص و اطلاع‌رسانی شود.

ساعت شروع مدارس شیفت صبح تهران

ساعت شروع مدارس شیفت صبح تهران مشخص شد. پیش از این، محسن منصوری استاندار تهران گفته بود، ساعت کار مدارس و ادارات از اول مهر تغییر می‌کند، ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شده است، این مصوبات برای مهر ماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود.

آغاز ساعت فعالیت مدارس ابتدایی شهر تهران از سؤالات و ابهامات دیگر خانواده‌ها است که هنوز در این‌باره از سوی آموزش و پرورش شهر تهران اطلاع‌رسانی دقیقی انجام نشده و خانواده‌هایی که دانش‌آموز دبستانی دارند، نمی‌دانند ساعت فعالیت مدرسه ۷:۳۰ صبح است یا ۸:۳۰.

 مدارس مشهد تعطیل است

  • در همین رابطه فرماندار مشهد گفت: مدارس و دانشگاه های مشهد در هفته نخست مهر تعطیل هستند و این اماکن به اسکان زائران دهه پایانی صفر اختصاص یافته‌اند.
  • شیوع ویروس کرونا آموزش حضوری را ۲۵ ماه غیرحضوری کرد. با نزدیک شدن به ماه مهر، رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از حضوری شدن آموزش در سال تحصیلی جدید خبر داد. بنابراین از آغاز سال تحصیلی مدارس حضوری شروع به کار می‌کنند.
    رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گفت: از ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم. قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
  • کاظمی درباره روز بازگشایی مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین روز مهر، جمعه هست، بازگشایی مدارس در دوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد. هفته اول مهر، ۳ روز آموزش داریم و حتما برقرار خواهد بود.

شهرهای البرز و مشهد و… به عنوان مدارس تعطیل مشخص شد. لیست مدارس تعطیل در حال اعلام شدن است، برای اطلاع از لیست مدارس تعطیل می توانید از طریق شماره تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.برخی از مدارس از یکم تا پنجم تعطیل هستند. 

آیا مدارس در هفته اول مهر بازگشایی می شود و تعطیلی مدارس در بین التعطیلات قطعی است؟!

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان تعطیلی مدارس در شهرهای کشور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی