جهت مشاوره در زمینه قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53229

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود؟

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود؟

در این مقاله می خوانید که آیا  امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود؟ یا لغو و حذف شده و به تعویق افتاد؟ آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت است؟ شرایط سنی دارد؟بومی بوده و یا تمدید می شود؟

سوالی که برای متقاضیان استخدام آموزش و پرورش ایجاد شده این است که آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود؟ با توجه به اینکه یکی از روش های استخدام آموزش و پرورش، ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان پاسخ تمامی سوالات متداول نظیر اینکه آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف می شود به تعویق افتاده و یا در موعد معین برگزار می شود را شرح داد که در همین صفحه می خوانید…:

آیا امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌ شود؟

یکی از روش های استخدام در آموزش و پرورش، ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است. رئیس دانشگاه فرهنگیان پاسخ این سوال که آیا امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود و یا لغو شده، به تعویق افتاده و یا حذف می شود را شرح داد:

  • رئیس دانشگاه فرهنگیان در مورد پذیرش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (آزمون استخدامی) اظهار کرد: درصورت تخصیص ردیف استخدامی و تایید سازمان اداری استخدامی احتمالا یک آزمون استخدامی مکمل خواهیم داشت.
  • وی با بیان اینکه باید از شیوه‌های جایگزین برای تامین معلم مطلوب استفاده کنیم گفت: ایده آل ما جذب در دوره‌های چهارساله است. آمارهای فعلی نشان می‌دهند در ۱۴۰۷ تا ۱۴۰۸ ورودی ما با خروجی آموزش و پرورش می‌تواند تراز شود که البته قطعی نیستند و تخمینی هستند و باید شرایط مختلف از جمله ورود اتباع و افزایش جمعیت دانش آموزی و غیره را در نظرگرفت.
  • رئیس دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سوال که آیا امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود و اینکه شیوه جذب از مقطع کارشناسی ارشد چگونه خواهد بود، نیز توضیحات تکمیلی ارائه‌ داد و اظهار کرد: این طرح در هیئت امنا تصویب شده و باید مقدمات اجرایی‌اش فراهم شود. جذب متعهد خدمت از مقطع کارشناسی ارشد اینگونه است که حداکثر سن ۲۴ سال و اگر سربازی رفته‌اند ۲۶ سال است. افراد حائز شرایط می‌توانند دانشگاه فرهنگیان را برای تحصیل و همزمان تعهد استخدامی انتخاب کنند.
  • وی اضافه کرد: به عنوان مثال فردی لیسانس فیزیک دارد و کارشناسی ارشد آموزش فیزیک قبول می شود. این فرد وقتی به دانشگاه فرهنگیان می آید تمام دروسش، دروس معلمی فیزیک است. حتی سال دومش بخش عمده‌اش در درون مدرسه است و جایگزین رساله، تدریس پژوهشی و آموزش کاوی می کند و از این طریق کاملا آماده، وارد کلاس درس خواهد شد.
  • او گفت: کلیات طرح مذکور نیز در شورای هماهنگی تصویب شده و پیش بینی ما این است که حداقل ۲۰۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد بپذیریم که عمدتا از استعدادهای درخشان هستند. تمرکز ما روی این گروه است و معتقدیم معلم باید در سواد ممتاز و در دانش انتقال سواد ممتازتر باشد.
  • وی تاکید کرد که امروز نظام تعلیم و تربیت احتیاج به کار و نگاه واقع بینانه دارد. تمام مسیرهای غیر از تربیت معلم  آسیب زا هستند. روش‌های فوق نیز جایگزین هستند و البته خسارت آنها کمتر از پذیرش بر اساس ماده ۲۸ خواهد بود.
  • رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره بودجه پیشنهادی دانشگاه فرهنگیان در لایحه بودجه گفت: توقع ما از سازمان برنامه بیشتر از اینهاست. معلم باید در محیط خوب، سالم و امنی پرورش یابد، برای سرمایه بی‌بدیل معلمی باید فضای مناسبی داشته باشیم. محیط خوابگاهی در موارد بسیاری خوب و مناسب نیست. سازمان برنامه باید نسبت به تخصیص سرانه‌های فرهنگی، پرورشی و رفاهی در دانشگاه فرهنگیان توجه بیشتری داشته باشد. البته قدردانی هم می‌کنیم و اگر سازمان برنامه مشارکت نکند نمی‌توانیم ۲۵ هزار دانشجومعلم جذب کنیم.

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق افتاد؟

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق افتاد و تعطیلی هایی که به علت های مختلف نظیر آلودگی هوا، وجود دارد، می تواند باعث تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش شود؟ درصورت تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی، تعویق آزمون در همین صفحه اطلاع رسانی می شود و زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پررش به اطلاع داوطلبان می رسد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان  در مورد شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان در تعطیلی‌های اخیر و برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه گفت: در بیش از ۲۵ استان امتحانات را برگزار کردیم و ۲۵۰۰ دانشجو همزمان آزمون می دهند. در چنداستان از جمله گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی استانداری ها خواستار تعویق امتحانات شدند که ما همراهی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز و در این ایام یکی از کسانی که بااخلاص از دانشگاه فرهنگیان حمایت می‌کند حاج آقای قرائتی است و قدردانش هستیم که یک سرمایه عظیم معنوی برای ماست.

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط سنی دارد؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، شرایط سنی دارد، به همین دلیل سوال مشترک بسیاری از داوطلبان این است که آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط سنی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله این آزمون، شرایط سنی دارد:

اعلام سن پذیرش دانشجومعلمان در دوره کارشناسی

رئیس دانشگاه فرهنگیان د رمورد شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سن پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی گفت: سن قانونی پذیرش دانشجومعلم در مقطع کارشناسی مطابق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۲ سال است که یک زمانی به ۲۴ سال افزایش یافته ولی حالا روی ۲۲ بماند یا ۲۴ منوط به تصمیم وزارت آموزش و پرورش است.

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت است؟

آموزش و پرورش برای گزینش نیروی کار مورد نیاز واستخدام، از طریق آزمون و مصاحبه اختصاصی اقدام می کند. اما آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت است؟ سوالات و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست. این سوال و سوالاتی نظیر موارد زیر، از پرسش های متداول و مشترک برای تمامی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. پیشنهاد می کنیم برای مشاوره قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را از کارشناسان این سامانه مشاور تلفنی بخواهید.

  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف می شود
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شود
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید میشود
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت است
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق افتاد
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط سنی دارد؟
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش بومی است؟
  • آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش لغو شده است؟
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی