جهت مشاوره در زمینه ثبت نمرات در سامانه سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34134

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir

ثبت نمرات در سیدا ابتدایی

در این مقاله، لینک ورود به سامانه سیدا ابتدایی را به همراه آموزش نحوه ثبت نمره در اختیار فرهنگیان عزیز در سراسر کشور قرار داده ایم.  با توجه به اینکه ثبت نمرات همه  دانش آموزان در سامانه سیدا انجام می پذیرد. لذا در این مقاله مراحل آموزش ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی را شرح داده ایم.  این مطلب، راهنمای جامع و کامل برای  فرهنگیان و مسئولین آموزش و پرورش در راستای ثبت نمرات در سامانه سیدا است.

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 1


ورود به سامانه سیدا ابتدایی

نحوه ورود به سامانه سیدا ابتدایی برای ثبت نمرات دانش آموزی، به ترتیب زیر است:

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 3ورود به سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir

بعد از ورود به سامانه سیدا با صفحه ای روبرو می شوید که لازم است نام کاربری، رمز عبور خود را وارد کنید توجه داشته باشید نام کاربری همان کد ملی است بعد از وارد کردن اطلاعت کد امنیتی را وارد می کنید تا وارد صفحه شخصی خود شوید.

لازم به ذکر است اگر برای ورود به سامانه  و ثبت نمرات دانش آموزان  در سامانه سیدا ابتدایی  با مشکل فراموشی رمز عبور مواجه شدید می توانید از قسمت راست  پایین صفحه گزینه “فراموشی رمز عبور” را انتخاب کنید.

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 4

سپس در صفحه بعدی نام کاربری و کد امنیتی را وارد کنید. با صفحه ای دیگر که در زیر مشاهده می کنید روبرو می شوید در این صفحه “کد پرسنلی” را وارد می کنید بعد از ثبت و اعتبارسنجی می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید و به ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی بپردازید.

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 5




ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 6 برای ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی سپس  روی گزینه ” عملیات ضمن خدمت” مطابق تصویر کلیک کنید.


ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی



ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 7 در مرحله بعدی روی “لیست کلاس و ورود نتایج” کلیک کنید.

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 8




ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 9  زمانی که روی  لیست کلاس و ورود نتایج کلیک می کنید با سه گزینه که در تصویر مشاهده می کنید مواجه می شوید که باید  “ورود نتایج از طریق کلاس” را انتخاب کنید.

ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی



ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 10بر اساس تصویر مشاهده شده “انتخاب درس  ”  و سپس ” نوبت تحصیلی “را  انتخاب می کنید . مثلا در اینجا درس مطالعات اجتماعی را انتخاب کرده ایم و قصد داریم ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی در نوبت دوم را انجام دهیم گزینه نوبت دوم را انتخاب می کنید.

ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی




ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 11  برای ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی در این مرحله ابتدا نمرات را در ستون اول وارد کنید و  سپس بخش توصیفی را انجام دهید  و در آخر ” ثبت و ذخیره نتایج ” را  انتخاب کنید. در این مرحله نمرات ثبت می شود.

لازم به ذکر است برای نوشتن بخش توصیفی نمرات می توانید از بخش توصیفی به روش سریع استفاده کنید یا اگر با گوشی این کار را انجام می دهید می توانید از فایل  ورد که آماده هست متن را کپی کنید و در گزینه های مربوطه پیست کنید.

این متن بصورت آماده برای همه پایه ها به تفکیک و برای همه درس ها نوشته شده است فقط دقت داشته باشید از متن آبدیت شده استفاده کنید.

ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی

ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 12 توجه داشته باشید که بعد از ثبت نمرات وقتی ” گزینه ثبت و ذخیره نتایج” را علامت می زنید نمرات تا زمانی که ثبت نهایی را انتخاب نکرده باشید قابل اصلاح و ویرایش هستند.


فیلم آموزشی ثبت نمرات در سامانه سیدا  ابتدایی

در این فیلم آموزشی نحوه ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی را مشاهده می کنید:





ورود به سامانه سیدا ابتدایی | sida.medu.ir 13

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

مشاوره تلفنی برای ثبت نمرات در سامانه سیدا 

کارشناسان ما آماده هستند تا اطلاعات لازم در خصوص آموزش  ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی در اختیار متقاضیان گذاشته و آنها را از طریق سامانه مشاوره تلفنی که در همین صفحه درج شده است  راهنمایی نمایند.



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نمرات در سامانه سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی