جهت مشاوره در زمینه ورود به آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53955

آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد در سامانه وادانا

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در وادانا

زمان و نحوه برگزاری آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد، در سامانه وادانا، به اطلاع دانشجویان گرامی می رسد. نحوه برگزاری آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد در سامانه وادانا به صورت آنلاین است. زمان برگزاری آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد در بهمن ماه 1401 است.


زمان آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد در سامانه وادانا 1401

زمان دقیق برگزاری آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد در سامانه وادانا، به عنوان اولین دوره آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه آزاد(PET) در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح، خواهد بود.

🔹توجه داشته باشید که آزمون The PET جهت تعیین سطح زبان انگلیسی پیش دانشگاهی تركیبی و یا زبان انگلیسی عمومی تركیبی ۱، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در سامانه وادانای هر واحد دانشگاهی در دروس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی تركیبی و زبان انگلیسی عمومی تركیبی برگزار می‌گردد.

🔹در صورتیكه ترم گذشته درس زبان را گذرانده‌اید و یا اگر تمایل دارید درس زبان خود را از سطح پیش شروع کنید، لازم نیست در این آزمون شركت کنید.

لینک ورود به راهنمای سامانه وادانا:
🔗 vadamap.ec.iau.ir


  • 💠 اولین دوره آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در سال 1401 برگزار می‌شود
  • 🔹در روز‌های گذشته،  اعلام شد که اولین دوره این آزمون به صورت کشوری و رایگان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن (فردا) به صورت آنلاین در واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود.
  • 🔹کلاس‌های این درس طی ۶ هفته آموزشی در سامانه وادانا برگزار خواهد شد و استاد درس آنلاین با ارزیابی از دانشجویان، افرادی که موفق به اخذ نمره قبولی نشوند را به کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی ارجاع می‌دهد که این کلاس‌ها به صورت دو جلسه در هفته‌های هفتم و هشتم برگزار می‌شود و پس از هفته هشتم آموزشی نیز، این روال مجدداً تا پایان‌ترم تکرار خواهد شد.
  • 🔹دانشجویانی که در کلاس‌های آفلاین نمره حد نصاب را کسب نکرده باشند، باید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. حضور در این کلاس‌ها برای دانشجویانی که موفق به اخذ نمره شده‌اند، اختیاری است.
  • 🔹امتحان دروس زبان انگلیسی در پایان ترم به صورت حضوری و سراسری در تمامی واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود و نمره به صورت ترکیبی از نمرات اخذ شده در آزمون آفلاین و امتحان پایان‌ترم است که شرط قبولی این است که دانشجویان باید حداقل ۵۰ درصد نمره نهایی امتحان پایان‌ترم را کسب کنند.
  • 🔹برای دانشجویانی که به هر دلیل موفق به شرکت در این دوره آزمون نشوند، این آزمون مجدداً در هفته سوم آموزشی نیمسال جاری برگزار خواهد شد.

راهنمای تلفنی برای ورود به آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد

دانشجویان عزیز کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد در سراسر کشور می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در ورود به آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد با کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی تماس حاصل فرمایند. جهت تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ورود به آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی